abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197560
die bitch zegt net dat jullie, na een beetje onze vissen uit het zigt moeten worden geschoven....wat is dit voor een taktiek?
schuif de vissen weg , we schamen ons er voor?
pi_197561
The Fish RULE.

En Bianca (yummie wat een lekkere BITCH) zorgt ervoor.

pi_197562
Wie is die Bitch die dat wil doen?
Karin toch zeker niet?
Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
pi_197563
nee , "de stem" zei dat....
je weet wel die doos uit de dagboek kamer....
pi_197564
dat is dus Hummie, zal er eens bellen hoe dat zit./...
I'm back, big as life and twice as ugly!
  donderdag 7 oktober 1999 @ 22:28:00 #6
242 Pinball
Electric Monk
pi_197565
quote:
op 10-07-1999 om 10:18 PM schreef itsgreen het volgende:
die bitch zegt net dat jullie, na een beetje onze vissen uit het zigt moeten worden geschoven....wat is dit voor een taktiek?

wat is dit voor een zin?

Ik bedoel, je hebt wel gelijk:
meer AIR-time voor de vissen!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_197566
In het aquarium zit op dit moment meer actieviteit dan bij de bewoners.

De vissen moeten dus blijven anders vallen de mensen in slaap.

Beauty lies in the eye of the beholder.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 23:41:00 #8
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_197567
Laat ik het niet merken dat die vissen verdwijnen uit het huis.
Dan kom ik ze persoonlijk weer in het huis planten.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_197568
dan ga ik mee Serge, van onze vissen blijven ze af!
I'm back, big as life and twice as ugly!
  donderdag 7 oktober 1999 @ 23:49:00 #10
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_197569
Juist! Hou de vissen in de gaten. Het is typisch v., dierendag voorbij vissen door de plee. Het wordt tijd dat er en camera komt die de nieuwe bewoners 24 uur filmt!
pi_197570
Ze hebben er nu al weer spijt van dat ze dat aquarium van FOK-zine hebben aangenomen; nu wil iedereen een koelkast, schilderij, grasmaaier met zijn eigen naam erop in dat huis hebben.
Als ze aan die vissen komen, komen ze aan mij!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:23:00 #12
243 Serge
pi_197571
Ik heb alle acties voor BB afgezworen maar als er wat met de arme visjes gebeurt dan kom ik terug met de 'Message Ball' Gang.

vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:25:00 #13
243 Serge
pi_197572
Zo'n hekel kunnen ze bij VOO ook niet hebben aan onze visjes. Ze hebben notabene een nieuwe pomp gekocht voor de visjes.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:25:00 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197573
Mogen degene die dan niet bij OMB zijn geweest en wel mmewillen dan ook mee?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:26:00 #15
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_197574
Zou Willem ook lekkere visies kunnuh bakkuh?
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:27:00 #16
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_197575
Ja, ik wil ook niet dat er iets met die visjes gebeurt. Laten we vast afspreken dat we een aktie ondernemen wanneer ze "verdwijnen".
pi_197576
volgende akties:
- tennisballen in het aquarium
- parachutes landen in het aquarium

pi_197577
geen acties meer dat bezorgd fok alleen maar een slechte naam als er nu nog acties komen..ok je wilt je vissen redde maar zo uit de hand lopen zal dat toch wel niet. Komt allemaal best wel weer goed, jullie "vijand" V zal daar wel voor zorgen.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:30:00 #19
243 Serge
pi_197578
Als er iets met de visjes gebeurt kom ik erweer voor terug uit de USA.
Kom nou dat zal me toch niet gebeuren, arme visjes.

pi_197579
quote:
op 10-08-1999 om 12:29 AM schreef Gaby het volgende:
geen acties meer dat bezorgd fok alleen maar een slechte naam als er nu nog acties komen..ok je wilt je vissen redde maar zo uit de hand lopen zal dat toch wel niet. Komt allemaal best wel weer goed, jullie "vijand" V zal daar wel voor zorgen.

Mag ik even vragen waarom vijand tussen aanhalingstekens staat Gaby? Proef ik hier een cynische ondertoon? Zo nee, dan spijt het me van mijn insinuaties. Zo ja, dan hoop ik dat je er mee ophoudt. Logisch dat FOK-leden zich druk maken om de visjes; het zijn onze visjes.
Gezien de vorige actie ook netjes en keurig is verlopen van OMB, zou je beter moeten weten. Deze mensen ondernemen niets dat de bewoners kan schaden. Dus niet miepen en gewoon eens afwachten!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_197580
Wat nou geen acties meer.

We moeten nu gewoon acties verzinnen waar de vissen plezier aan kunnen beleven. Gooi bijvoorbeeld visvoer over het hek. Het risico van beschadiging is laag en je kunt het 's avonds over het hek gooien in de groentetuin omdat het potje niets weegt en dus niets stuk kan maken (tenzij je zo briljant bent om het tegen de camera aan te gooien natuurlijk).

En nog wat over die uitzendingen van vanavond:

Je wou me toch niet vertellen dat meneer de Mol (Willibrord) en meneer van de Ende (BB) niet wat afgesproken hebben over de uitzendingen van vanavond.

Allebei hebben ze goede kijkcijfers gehaald en Willibrord komt als de goeie over en Veronica als de slechte (mede door het gedrag van de heer Wouters vanavond). Er bestaat niet voor niets zoiets als EndeMol dus zullen ze dit ook wel gepland hebben.

Het begint erop te lijken alsof wij de Big Brother van BB zijn. Misschien moeten we ook maar psychologen naar het Veronica gebouw sturen om te zien of ze wel goed omgaan met alle aandacht die ze hier krijgen.

vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:41:00 #22
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_197581
Penta...JA! Zag ie dat vanavond..Willie die aan het bellen was...Juist met VD Ende
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:41:00 #23
243 Serge
pi_197582
Zo is het Barbarella!

Wij weten tenminste wat vreedzaam actie voeren is en voegen de daad bij het woord.

Unlike other people here.

Admin zaterdag 9 oktober 1999 @ 03:38:00 #24
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_197583
Ik zie niet in waarom een nieuwe aktie niet zou kunnen, mits het gewoon om een ludieke aktie gaat waar geen hond last van zal hebben.
De eerste is toch ook uitstekend verlopen ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 oktober 1999 @ 04:36:00 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_197584
Er komt ook een tweede actie, lees er alles over in de topic "TARAmegafestatie/BB-Meeting 2

Inschrijven: bbmeeting@hotmail.com
Ik zou graag tips willen ontvangen

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_197585
niet zo serieus allemaal vijand was een beetje cynish zoals barba al zij. Ik zie alleen het nut niet in van dit soort actie..misschien kan iemand me dat uit leggen
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197586
het gaat er niet zozeer om om op TV te komen met acties maar meer om de bewoners een hart onder de riem te steken. Je kunt me niet wijsmaken als ze een keer wat anders te doen krijgen dan zo'n weekopdracht / verkleedpartijtje of niewe bewoner negeren.
Het mooiste zou nog steeds zijn om een mobieltje in de tuin te krijgen of zo. Dat hadden die parachutisten van Willibrord mooi mee kunnen nemen.

quote:
op 10-09-1999 om 12:15 PM schreef Gaby het volgende:
niet zo serieus allemaal vijand was een beetje cynish zoals barba al zij. Ik zie alleen het nut niet in van dit soort actie..misschien kan iemand me dat uit leggen

pi_197587
Nee dat gaat toch fout. Kunnen ze misschien 10 minuten effe bellen, maar dan komt de produktieleider wel weer binnen om hem af te nemen
--

pi_197588
yja, ik vind eigenlijk dat je dat helemaal niet moet deon daardoor verpest je de sfeer die er nou is, en gaat het hele isdee achter BB weg (wat er dan nog van over is)
pi_197589
HALLO NIET AFDWALEN!!!!!!!

De laatste berichetn gaan helemaal niet meer over de vissen terwijl het daarmee is begonnen. I vraag me af wat er met de vissen gaat gebeuren aan het einde van de honderd dagen. (Als ze die overleven).

Houdt er rekening mee dat Hummie ze met liefde en plezier door de toiletpot spoelt na jullie akties!

Moet er niet gedacht worden over een reddingsactie na de laastet uitzending.

Wellicht blijven ze staan na de laatste uitzending als enige getuige als ht huis wordt opengesteld voor publiek. Ik verwacht dat het nadien een klein museum gaat worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')