quote:
op 10-07-1999 om 10:18 PM schreef itsgreen het volgende:
die bitch zegt net dat jullie, na een beetje onze vissen uit het zigt moeten worden geschoven....wat is dit voor een taktiek?
wat is dit voor een zin?
Ik bedoel, je hebt wel gelijk:
meer AIR-time voor de vissen!
De vissen moeten dus blijven anders vallen de mensen in slaap.
quote:
op 10-08-1999 om 12:29 AM schreef Gaby het volgende:
geen acties meer dat bezorgd fok alleen maar een slechte naam als er nu nog acties komen..ok je wilt je vissen redde maar zo uit de hand lopen zal dat toch wel niet. Komt allemaal best wel weer goed, jullie "vijand" V zal daar wel voor zorgen.
Mag ik even vragen waarom vijand tussen aanhalingstekens staat Gaby? Proef ik hier een cynische ondertoon? Zo nee, dan spijt het me van mijn insinuaties. Zo ja, dan hoop ik dat je er mee ophoudt. Logisch dat FOK-leden zich druk maken om de visjes; het zijn onze visjes.
Gezien de vorige actie ook netjes en keurig is verlopen van OMB, zou je beter moeten weten. Deze mensen ondernemen niets dat de bewoners kan schaden. Dus niet miepen en gewoon eens afwachten!
We moeten nu gewoon acties verzinnen waar de vissen plezier aan kunnen beleven. Gooi bijvoorbeeld visvoer over het hek. Het risico van beschadiging is laag en je kunt het 's avonds over het hek gooien in de groentetuin omdat het potje niets weegt en dus niets stuk kan maken (tenzij je zo briljant bent om het tegen de camera aan te gooien natuurlijk).
En nog wat over die uitzendingen van vanavond:
Je wou me toch niet vertellen dat meneer de Mol (Willibrord) en meneer van de Ende (BB) niet wat afgesproken hebben over de uitzendingen van vanavond.
Allebei hebben ze goede kijkcijfers gehaald en Willibrord komt als de goeie over en Veronica als de slechte (mede door het gedrag van de heer Wouters vanavond). Er bestaat niet voor niets zoiets als EndeMol dus zullen ze dit ook wel gepland hebben.
Het begint erop te lijken alsof wij de Big Brother van BB zijn. Misschien moeten we ook maar psychologen naar het Veronica gebouw sturen om te zien of ze wel goed omgaan met alle aandacht die ze hier krijgen.
Wij weten tenminste wat vreedzaam actie voeren is en voegen de daad bij het woord.
Unlike other people here.
Inschrijven: bbmeeting@hotmail.com
Ik zou graag tips willen ontvangen
quote:
op 10-09-1999 om 12:15 PM schreef Gaby het volgende:
niet zo serieus allemaal vijand was een beetje cynish zoals barba al zij. Ik zie alleen het nut niet in van dit soort actie..misschien kan iemand me dat uit leggen
De laatste berichetn gaan helemaal niet meer over de vissen terwijl het daarmee is begonnen. I vraag me af wat er met de vissen gaat gebeuren aan het einde van de honderd dagen. (Als ze die overleven).
Houdt er rekening mee dat Hummie ze met liefde en plezier door de toiletpot spoelt na jullie akties!
Moet er niet gedacht worden over een reddingsactie na de laastet uitzending.
Wellicht blijven ze staan na de laatste uitzending als enige getuige als ht huis wordt opengesteld voor publiek. Ik verwacht dat het nadien een klein museum gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |