quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef Ravii het volgende:
[..]
Werkt dat zo?
Als ik bijv 2x op een topic klik, zijn dat dan 2 views?
'Klik' 'Oh geen zin om te helpen'quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef Ravii het volgende:
[..]
Werkt dat zo?
Als ik bijv 2x op een topic klik, zijn dat dan 2 views?
Daarom he.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef Aurelianus het volgende:
Om de eigen kennis en kunde te etaleren, en op die manier te stijgen in de sociale hiërarchie.
laaaaaaat maaaaaaaaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Klik' 'Oh geen zin om te helpen'
'misschien nu' *klik* 'Psyche!!'
'Mischien nu' *klik* 'lol wat denk je zelf'
flikker op, ik heb geen tijd voor je prutsvraagjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef XiChico het volgende:
Aldus mijn levensvraag. Waarom zijn mensen zo behulpzaam op internet.
Er zijn gewoon heel veel mensen en er zijn altijd wel mensen met vakkennis en/of teveel tijd. Ik neem daarom zelfs vaak niet eens meer de moeite om zelf te zoeken, dat kun je ook delegeren via forumsquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef XiChico het volgende:
Er schoot mij zojuist een levensvraag binnen!. Ik was namelijk op zoek naar een bepaald font.. dus dat heb ik gevraagd op een forum (niet deze). Wat mij opvalt is dat er dan altijd meerdere mensen zijn die je helpen.
Nu klinkt dit vrij logisch, maar ik zat te denken ... als je in RL aan iemand vraagt welk font of wat dan ook het is zal diegene 9 van de 10 keer zeggen: Flikker op, zie ik er uit alsof ik tijd te veel heb?Afgezien van je vrienden undso die wel helpen, maar das logisch.
Aldus mijn levensvraag. Waarom zijn mensen zo behulpzaam op internet.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veel mensen en er zijn altijd wel mensen met vakkennis en/of teveel tijd. Ik neem daarom zelfs vaak niet eens meer de moeite om zelf te zoeken, dat kun je ook delegeren via forums
Oh boy, please niet het vraagstuk over altruïsmequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je er zo over na gaat denken, is helpen een heel egoïstisch iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |