een vierkantblokje misschien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:07 schreef Echo99 het volgende:
Mischien zit er iets in je oog?
Nee, dat niet ik denk namelijk dat ik dat wel gemerkt had.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:07 schreef Echo99 het volgende:
Mischien zit er iets in je oog?
Ruilen? Heb last van droge ogen + de daarbij komende hoofdpijnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
Klacht: Traanogen ZIJN zwaar kut!!
Nee liever niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ruilen? Heb last van droge ogen + de daarbij komende hoofdpijnen.
Zou kunnen, maar ik ben vandaag alleen nog maar binnen geweest en op school heb ik het wel eens dus ik zou niet echt weten waarvan ik die traan ogen krijg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef RecomServ het volgende:
misschien een allergische reactie op iets? .... [afbeelding]
Dat kan wel eens kloppen want had vanochtend ook een erge loopneus lol.quote:
Ontstoken oog? Heb ik afgelopen winter wel gehad, was niet meer rood maar blijf alsnog tranen, nu nog wel last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben vandaag alleen nog maar binnen geweest en op school heb ik het wel eens dus ik zou niet echt weten waarvan ik die traan ogen krijg.
wat een kickquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
Oud topic, maar ik heb vandaag één traanoog en daardoor kijk ik de hele tijd.
Picsquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
Ik krijg traanogen van deze kutkickquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |