Ik kijk nooit naar PI'squote:Op maandag 27 februari 2012 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had er een knipoog bij gezet hoorIn de OP staat alles
Het klopt aardig wat er in de OP staat (waterteken), maar ik kan niks vinden over de zon.quote:
De zon is het eerste huis toch? Dan dus vis?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is dan ook hele toffe materie![]()
In welk element staat jouw zon?
Nee, in dat boek wordt ook bijna niets uitgelegd, er worden alleenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Herken je jezelf in het watertype?
Ik ken dat boek niet maar volgens mij zijn er nog geen boeken die helemaal beschrijven hoe de sterren staan voor een persoon. Dat komt omdat er zoveel invloeden zijn die kun je volgens mij nooit allemaal in één boek vangen. Woonplaats, geboortetijd en geboortejaar zijn al enorm van invloed op je horoscoop.
Dus je bent een van de oudgedienden? Als het leuk wordt gevonden, zal ik eens zien of er nog meer leuke, wat oudere topics gekickt kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:
Wat leuk dat ik dit topic weer zie verschijnen
Nou ja, in dit topic welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus je bent een van de oudgedienden? Als het leuk wordt gevonden, zal ik eens zien of er nog meer leuke, wat oudere topics gekickt kunnen worden.
Het teken waar je zon in staat is wat iedereen je sterrenbeeld noemtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De zon is het eerste huis toch? Dan dus vis?
Oké, dan heb ik het goed begrepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Het teken waar je zon in staat is wat iedereen je sterrenbeeld noemt
Dat is het teken waar de zon in stond op het moment van jouw geboorte
Cusps inderdaad ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:20 schreef Biekuh het volgende:
Dat boek van Goldschneider (Het mysterie van je geboortedag) is inderdaad leuk. Dankzij dat boek hoorde ik voor de eerste keer over cusps. Fascinerend is het om te zien hoe een (geboorte)horoscoop overeen kan komen met numerologie of mbti-typologie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |