abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50972743
Hij staat je wel heel mooi Kan m alleen zo vlug niet vinden in de webshop....
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:40:20 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972771
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij staat je wel heel mooi Kan m alleen zo vlug niet vinden in de webshop....
Thanks! En hij staat gewoon bij de jeans..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:41:16 #253
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50972806
Ik vind de broek eerlijk gezegt niet zo...kontzakken zitten op je bovenbeen Het shirtje is wel leuk!! Zowiezo draag ik geen spijkerbroeken van H&M, die hebben altijd een gapend gat net boven je billen als je zit. Tenminste bij mij
To infinity…and beyond!
pi_50972916
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef ivetje het volgende:
Zowiezo draag ik geen spijkerbroeken van H&M, die hebben altijd een gapend gat net boven je billen als je zit. Tenminste bij mij
Bij mij ook, heb namelijk best veel heup en kont en niet zo veel taille Ook vind ik de lengte van H&M broeken altijd veel te kort. De enige broeken die én leuk staan en goed zitten zijn die van ONLY...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:45:30 #255
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972942
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de broek eerlijk gezegt niet zo...kontzakken zitten op je bovenbeen Het shirtje is wel leuk!! Zowiezo draag ik geen spijkerbroeken van H&M, die hebben altijd een gapend gat net boven je billen als je zit. Tenminste bij mij
Thanks wbh shirtje . En de kontzakken zitten inderdaad laag, maar daardoor krijgt je kont een optische lift dus dat is weer het voordeel ervan .
pi_50973085
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks wbh shirtje . En de kontzakken zitten inderdaad laag, maar daardoor krijgt je kont een optische lift dus dat is weer het voordeel ervan .
Ik ben een vrouw en hetero, dus hopelijk mag ik het zeggen zonder dat het met bijbedoelingen wordt opgevat , maar je hebt zeker een mooie kont in die broek

maar ik durf ook niet goed broeken via internet te kopen. Ik heb hele ronde billen en korte beneb, en bijna alle broeken die ik in de winkel pas staan 10 cm open van achter, spannen strak rond mijn buik en komen ver over mijn tenen... ik ben niet echt dik, maar heb een lastig broekenfiguur....
pi_50973314
Ik zal thuis mijn V&D broek eens opmeten

Mja broeken via internet is idd moeilijk. In een gewone winkel vind ik het ook al moeilijk (en deprimerend....zeker met die skinny-jeans trend nu). Heb ook veel Only en ook wel Cars, maar bij die laatste moet je echt goed zoeken naar leuke modellen.

Mijn vriend koopt spijkerbroeken van 120 euro...dat vind ik toch echt wel te gortig eigenlijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:57:25 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50973328
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:50 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en hetero, dus hopelijk mag ik het zeggen zonder dat het met bijbedoelingen wordt opgevat , maar je hebt zeker een mooie kont in die broek

maar ik durf ook niet goed broeken via internet te kopen. Ik heb hele ronde billen en korte beneb, en bijna alle broeken die ik in de winkel pas staan 10 cm open van achter, spannen strak rond mijn buik en komen ver over mijn tenen... ik ben niet echt dik, maar heb een lastig broekenfiguur....
haha, thanks! Van wie dan ook, een vrouw hoort graag dat ze een goeie kont heeft toch .

Mijn broeken hebben ook altijd wel wat ruimte hoor.. maar ben zo verslaafd aan m'n zwarte riem met studs, die draag ik altijd bij alles .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:58:10 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50973360
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:57 schreef Syrena het volgende:

Mja broeken via internet is idd moeilijk. In een gewone winkel vind ik het ook al moeilijk (en deprimerend....zeker met die skinny-jeans trend nu). Heb ook veel Only en ook wel Cars, maar bij die laatste moet je echt goed zoeken naar leuke modellen.

Mijn vriend koopt spijkerbroeken van 120 euro...dat vind ik toch echt wel te gortig eigenlijk.
PM de gegevens die eruit komen maar, maar wel voor morgenmiddag dan gaat 't pakketje weer terug namelijk.
pi_50978973
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:57 schreef Syrena het volgende:

Ik koop in Bataviastad regelmatig wat in de Garcia-outlet. Garcia broeken zijn sowieso niet duur, rond de 50 euro, maar ik vind dat wel teveel. In de outlet heb je rond de 20 euro hele leuke broeken die meestal goed zitten
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juni 2007 @ 22:28:54 #261
163650 Greys
pi_50985768
Ik heb even jullie hulp nodig...
Gister online bestelling geplaatst en nu staat er bij Bestellingen al geen bestelling meer, tenminste, hij staat al in behandeling! Kan dat wel zo snel??? Na 1 dag al?

Verder staan er bij de 'Geleverde artikelen en retouren', dus onder mijn in behandeling zijnde nieuwe bestelling, twee eerdere bestellingen. Waarmee alles goed was, niets terug gestuurd, acceptgiro's al een maand geleden betaald. Maar daar staat bij Transactie: 'Bestelling is onderweg'.
Foutje?????? Hoop ik??? Want ik heb al die spullen al lang! Staat dat er bij jullie ook als het al binnen is, zeker een maand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50985981
Bij mij staat er zelfs bij bestelling van maart nog bestelling onderweg, dat blijft daar gewoon staan En volgens mij is er vanmorgne een hele hoop in behandeling genomen, dus het kan best dat je toevallig op het juiste moment bestelde.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juni 2007 @ 22:40:09 #263
163650 Greys
pi_50986172
Oh, pfieuw, gelukkig, dank voor je snelle reactie joh
Nu ben ik gerustgesteld, ik was even bang dat er van alles mis ging
Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld dat ie al in behandeling was, wilde er nog wat bij stoppen. Tis ook nooit goed he

Maar 'fijn' dat er bij jou ook nog Onderweg staat, dan zal het wel gewoon een bugje bij H&M zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juni 2007 @ 22:42:23 #264
163650 Greys
pi_50986249
Overigens vind ik het jammer dat sommige bikini's geen striksluiting op de rug hebben (wel in de nek) maar een sluiting met zo'n klipje. Want dan moet het maar net je omvang zijn dus, dat kan je niet verstellen toch? Qua cup heb ik maar maat 44 genomen, maar ik ben bang dat hij nou veel te wijd gaat zitten Broekje heb ik wel kleiner genomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50987055
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik het jammer dat sommige bikini's geen striksluiting op de rug hebben (wel in de nek) maar een sluiting met zo'n klipje. Want dan moet het maar net je omvang zijn dus, dat kan je niet verstellen toch? Qua cup heb ik maar maat 44 genomen, maar ik ben bang dat hij nou veel te wijd gaat zitten Broekje heb ik wel kleiner genomen.
Ja dat is erg jammer. Ik heb vorig jaar een zwarte bikini gekocht en moest het bovenstuk maat 40 nemen omdat de omvang anders niet paste. Zelfs in 40 was het nog krap, terwijl de cups van 38 precies goed waren en van 40 dus een pietsie te groot

Broekje 38 was ook krapjes, dus ook 40 genomen. Ga ik de eerste keer zwemmen, vliegt ie in het water bijna van m'n kont
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50989579
Die internetretouren die in de winkel terug worden gebracht worden ook steeds vervelender .
Echt serieus mensen, kom niet met 300 euro aan spullen in de winkel, dat is echt NIET chill. En al helemaal niet als je het op koopavond gaat doen. Een paar dingetjes even terugbrengen is niet zo'n big deal, maar als je een loeigrote bestelling hebt die tegenvalt stuur 'm dan alsjeblieft gewoon terug.
Ben je gewoon 20 minuten met 1 klant bezig bij de kassa

En over die bikini's: nog irritanter is als het dus echt een setje is. Dus dat je het broekje en het topje in dezelfde maat MOET kopen. Vrij weinig dames die maat 36 om de heupen en om de borsten hebben.
pi_50993760
Ik heb mijn pakje!
Een bh is veel te klein, eentje goed en dat terwijl het dezelfde maat is. Slippers hebben ze de verkeerde maat gestuurd.
Maar mijn tuniek en pantoffels passen!!
pi_50998956
Ze hebben toch weleens van die leuke regenjasjes gehad, met pluutjes erop?
Hebben ze die nog? Ik kan niks vinden, maar misschiek zoek ik niet goed?
pi_50999049
Heeft iemand deze jeans? Op de foto met het model ziet ie er zo anders uit dan op dit plaatje?! In de omschrijving staat dat het een baggy model is...

pi_50999305
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Valt ie krapjes of gewoon?
Ik heb normaal ook 30. De 29 is nog te koop op de site.

Het gaat me om de zakken achterop, ik heb nu zo'n broek met zo'n zakken, alleen donkerder (van de V&D) en iedereen zegt dat mijn kont daar mooi in is dus nu wil ik weer zo'n broek. Die wat ik nu heb begint uit elkaar te vallen.

Anders moet ik maar eens naar de Men At Work ofzo Wel duur, maar een mooie kont is ook wel tof
NU bestellen; ik zie ze in maat 30 en 31.
Ik heb maat 20 binnen en die zit net iets te krap
pi_51000467
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

NU bestellen; ik zie ze in maat 30 en 31.
Ik heb maat 20 binnen en die zit net iets te krap
maat 20?? is dat niet wat klein? of ben jij ook heel klein

[ Bericht 11% gewijzigd door cinnamongirl op 30-06-2007 14:49:41 ]
pi_51000797
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef BalLon het volgende:

[..]

maat 20?? is dat niet wat klein? of ben jij ook heel klein
Oeps, maat 30. Nee, ik ben niet echt een heul klein meisje
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:30:57 #273
123170 alors
zlata1234
pi_51001825
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben toch weleens van die leuke regenjasjes gehad, met pluutjes erop?
Hebben ze die nog? Ik kan niks vinden, maar misschiek zoek ik niet goed?
Die zijn van Divided, moet je dus wel in een filiaal kijken waar ze dat hebben
know'm sayin?
word? word.
pi_51008332
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jeans? Op de foto met het model ziet ie er zo anders uit dan op dit plaatje?! In de omschrijving staat dat het een baggy model is...

[afbeelding]

[afbeelding]
Die heb ik!

Is idd niet baggy. Het is stretch en de pijpen zijn iets langer dan gemiddeld. Hij zit vrij hoog bij je middel.
Dat model heeft 1 geen kont en 2 waarschijnlijk een te grote maat aan

Ik zal morgen een foto maken hoe ie mij zit. Op zich is het een fijne broek, maar hij is me net iets te lang voor op gympen aan te kunnen doen. Tenzij ik hem dus tot onder mijn oksels optrek maar dat vind ik niet zo charmant.
pi_51008357
Overigens heb ik daar ook maat 30 in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')