Het moet toch wel heel raar lopen wil het niet gewoon op een massasprint uitmonden.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Cootz het volgende:
Koplopers hebben inmiddels 2'40. CSC controleert op kop van het peloton.
Iddquote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef Cootz het volgende:
Heel leuk, maar dit item zat gister ook al in de avondetappe, die nota bene nog geen half uur geleden herhaald werd.
deze etappe is helemaal vlakquote:Op maandag 9 juli 2007 14:44 schreef Gitanki het volgende:
Hoorde ik niet Maarten en Herbert gisteren roepen dat er een paar klimmetjes van vierde categorie in deze etappe zaten?
Ja, daarom vroeg ik het ook, of ik het gezwam van ze goed gehoord had (ze hadden het over de nipt gemiste bolletjestrui van Auge)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorsprong zegt geen flikker meer sinds ze die gore kut oortjes gebruiken in de tourquote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voorsprong loopt richting de zes minuten.
I second thatquote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
voorsprong zegt geen flikker meer sinds ze die gore kut oortjes gebruiken in de tour
Bah die oortjes moeten afgeschaft worden.
Het waait eigenlijk amper. En als het even wel waait, dan staat er westenwind. En de laatste 80 kilometer rijden ze oostwaarts... dus reken maar nergens op.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop op een paar mooie waaiers vandaag, CSC/QSI/Discovery/Lotto die de hele boel uit elkaar trekken![]()
![]()
Ja!!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, jammer, ze hadden toch zo even de kemmel in het parcours op kunnen nemen![]()
![]()
![]()
Dierenbeulen zijn hetquote:Op maandag 9 juli 2007 14:57 schreef Bartoli het volgende:
jullie zijn gewoon te erg om piti weer een sleutelbeenbreuk te wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |