Het moet toch wel heel raar lopen wil het niet gewoon op een massasprint uitmonden.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Cootz het volgende:
Koplopers hebben inmiddels 2'40. CSC controleert op kop van het peloton.
Iddquote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef Cootz het volgende:
Heel leuk, maar dit item zat gister ook al in de avondetappe, die nota bene nog geen half uur geleden herhaald werd.
deze etappe is helemaal vlakquote:Op maandag 9 juli 2007 14:44 schreef Gitanki het volgende:
Hoorde ik niet Maarten en Herbert gisteren roepen dat er een paar klimmetjes van vierde categorie in deze etappe zaten?
Ja, daarom vroeg ik het ook, of ik het gezwam van ze goed gehoord had (ze hadden het over de nipt gemiste bolletjestrui van Auge)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorsprong zegt geen flikker meer sinds ze die gore kut oortjes gebruiken in de tourquote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voorsprong loopt richting de zes minuten.
I second thatquote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
voorsprong zegt geen flikker meer sinds ze die gore kut oortjes gebruiken in de tour
Bah die oortjes moeten afgeschaft worden.
Het waait eigenlijk amper. En als het even wel waait, dan staat er westenwind. En de laatste 80 kilometer rijden ze oostwaarts... dus reken maar nergens op.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop op een paar mooie waaiers vandaag, CSC/QSI/Discovery/Lotto die de hele boel uit elkaar trekken![]()
![]()
Ja!!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, jammer, ze hadden toch zo even de kemmel in het parcours op kunnen nemen![]()
![]()
![]()
Dierenbeulen zijn hetquote:Op maandag 9 juli 2007 14:57 schreef Bartoli het volgende:
jullie zijn gewoon te erg om piti weer een sleutelbeenbreuk te wensen
Tussen 17.05 (46 km/u) en 17.26 (42 km/u)quote:Op maandag 9 juli 2007 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien de verwachte aankomsttijd?
Zou kunnen. Ze rijden al in een treintje en ze moeten nog langs Oostende rijden.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Wat een spannend verhaal zeg over al die waaiers die ze verwachten... Ik moet het nog maar eens zien
Och, een flinke onweersbui is in een kwartier gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef Cootz het volgende:
De ergste buien zijn trouwens al bijna allemaal overgewaaid als ik zo'n beetje op buienradar zit te speuren.
zou wel leuk zijn als een paar van de favorieten zich laten kloten danquote:Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ze rijden al in een treintje en ze moeten nog langs Oostende rijden.
Ja ik begrijp dat ook nog steeds niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Dekker weer lekker voorin om de valpartijen te ontwijken![]()
Om nog maar niet te spreken over een brekend peloton door Herbert en Maarten's waaiers op de kant...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Dekker weer lekker voorin om de valpartijen te ontwijken![]()
Toen 'ie in Zwitserland die etappe won zat 'ie de hele tijd in zowat laatste positie. Steeds als er ééntje moest lossen ging 'ie er voorbij. Totdat er nog maar een stuk of 10 over waren en toen ging 'ie aanvallen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook nog steeds niet.
Doet ie dat nou ook in bergetappes?
Dat kost toch bereveel extra energie?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toen 'ie in Zwitserland die etappe won zat 'ie de hele tijd in zowat laatste positie. Steeds als er ééntje moest lossen ging 'ie er voorbij. Totdat er nog maar een stuk of 10 over waren en toen ging 'ie aanvallen.
Straffe kost, maar niet echt slim natuurlijk...
Yup. In de AGR zat 'ie ook in 60 positie op het moment van de aanval. Kwam nog bijna in de kopgroep en ging zowat als snelste naar boven. Zonde, maar weet niet of ddat er uit is te krijgen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat kost toch bereveel extra energie?
Niet iedereen denkt daar zo overquote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
voorsprong zegt geen flikker meer sinds ze die gore kut oortjes gebruiken in de tour
Bah die oortjes moeten afgeschaft worden.
Dat vind ik nog zwak uitgedrukt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Straffe kost, maar niet echt slim natuurlijk...
Gister zat Menchov daar dus ook bij en die heeft 'ie toen wel nog terug geredenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat vind ik nog zwak uitgedrukt.
Gisteren zat hij ook achter een valpartij, waardoor hij kort op achterstand reed.
Je kan er gewoon op wachten dat hij een keer met tijdverschil binnenkomt, zeker als het straks regent en er veel wind staat.
En als ik een wielrenner was van het kaliber Thomas Dekker, dan zou ik zeker meer voorrin rijden.
hij heeft wel gelijk. Het is nu eenmaal zo in het hedendaagse wielrennen dat Ducrot dan elke dag daar over moet zeuren wordt op den duur irritant. Kijk dan niet zou ik zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef Joene het volgende:
Kan die Johan Drent niet lekker onder een hunebed gaan liggen , de idioot.
Stormquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef Cootz het volgende:
Zie die schuimkoppen, wat een storm! Dit gaat zeker op zijn kant!
En wat als hij nou bij de eerste tien had gezeten bij de aanval in de AGR?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef -skippybal- het volgende:
En of het nou slim is of niet, hij bereikt er wel topprestaties mee![]()
hij heeft gelijk dat ducrot erover zeurt , maar het geef toe die gore oordopjes voorkomen wel de mooiste ontsnappingenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. Het is nu eenmaal zo in het hedendaagse wielrennen dat Ducrot dan elke dag daar over moet zeuren wordt op den duur irritant. Kijk dan niet zou ik zeggen![]()
Dan was 'ie mee en had Rabo 2 man en had je een andere finale gehad.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef Robar het volgende:
[..]
En wat als hij nou bij de eerste tien had gezeten bij de aanval in de AGR?
ja so. Voorsprongen van 45 minuten zijn ook niet leuk om te zien . Op die manier won de betreurde Kivilev ooit nog eens de Tour. Dat was die etappe dat Dekker de rit won dacht ik voor Aitor Gonzalezquote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef Joene het volgende:
[..]
hij heeft gelijk dat ducrot erover zeurt , maar het geef toe die gore oordopjes voorkomen wel de mooiste ontsnappingenen voorsprongen van 45 minuten zie je zelden meer tegenwoordig
Hij zal het wel afleren als hij eens een grote ronde verliest omdat hij in de laatste waaier zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef -skippybal- het volgende:
En of het nou slim is of niet, hij bereikt er wel topprestaties mee![]()
Inderdaad. Een M-SR waar Merckx op de Turchino al weg reed en met 20 minuten voorsprong gaat winnenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja so. Voorsprongen van 45 minuten zijn ook niet leuk om te zien
Mooi Shot van de cameramanquote:Op maandag 9 juli 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Die vent aan de andere kant van het water heeft er ook weinig moeite mee
Zeiden ze dat op de NOS?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Boonen won vorig jaar Parijs - Roubaix![]()
En bij de tennis die precies bijhoudt waar alle services geslagen wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef icebliss het volgende:
Zelfde persoon als degene die tijdens voetbalwedstrijden bijhoudt wie het meeste balbezit heeft en wie de meeste kilometers maakt misschien?![]()
Johan Drentquote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef maril het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt daar zo over![]()
316 Teletekst ma 09 jul
***KRO *****************************1/5
***Ergernissen **Johan Drent,Hoogezand:
"De Tour de France is nu twee dagen
oud.En al twee dagen verveelt meneer
Ducrot ons weer met zijn stokpaardjes,
namelijk kritiek op de 'oortjes' en
op het feit dat de knechten doen wat
de ploegleiders zeggen.Sterker nog,op
zondag wist hij ons te melden dat hij
het moderne wielrennen niets aan vindt.
Meneer Ducrot,ga dan gewoon terug naar
uw dagelijks werk en stop met het
vergallen van ons plezier bij het
kijken naar de Tour de France.
Misschien kunt u dan ook eens,als
bedrijfsadviseur,aan de werknemers van
de bedrijven uitleggen waarom u vindt
dat zij de opdrachten van hun baas
moeten opvolgen en waarom u vindt dat
wielrenners dit niet hoeven te doen." *
*********mail:teletekst@kro.nl ********
volgende index tv index radio nu/straks
--> --> --> -->
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
Wie de fuck zit er de hele tijd met een stopwatch te checken wie er het meest op kop rijdt?
quote:15.50 Perez doet meeste kopwerk
De laatste tien minuten heeft Ruben Perez met 38% het meeste kopwerk gedaan bij het leidende trio. Marcel Sieberg (33%) en Cedric Herve (29%) drukken steeds meer hun snor.
15.47 Verschil nog 3.00
15.42 Nog 70 km
Het verschil tussen kopgroep en peloton is teruggelopen tot 3.30.
quote:
Dat hadden ze gelukkig nog niet eerder vermeldquote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
Jezus hartslag in rust 35 Pieter Weening
Zeker handige informatie, maar er is nog niemand die me serieus heeft uitgelegd hoe ze dat doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
handige informatie, het wordt dudieljik tijd dat er iemand anders meer op kop gaat rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |