abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197555
librord.
Uitzending gezien De week van?

Helemaal top hoor! Ze vonden het gewoon erg leuk om weer eens iemand anders te zien. Veronica heeft ze een vervangede weekopdracht gegeven om samen een oproep te doen om geen aandacht meer te krijgen.

Nu de enige echte koning Willem nog in het huis houden en we gaan een leuke tijd tegemoet.

Ben benieuwd wat Rolf vanavond nog uit z'n neus kan laten lopen als 'waarheid'volgens veronica over dit gebeuren.

We zien het.........

pi_197556
Je zag anders alleen Bi-anca, Bientje en Karin lachen. Mona en Willem werd buiten beeld gehouden, Maurice schaamde zich voor zijn gebrek aan borstharen, Ruud lachte als een boer met kiespijn en Bart stond alleen maar dreigend te kijken.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197557
Willem stond vast de koffie te zetten?
Mona stond zich nog op te maken.
Ruud zag Willibrord tegen de schutting klappen en kreeg spontaan weer pijn in zijn rug.
Maurice: tja wat kun je daar van zeggen.

pi_197558
Ik denk dat ze het in eerste instantie inderdaad een leuke verrassing vonden maar later wat minder. Ik kan me heel goed voorstellen dat het best schrikken is als er ineens iemand in je tuin landt. Je hoorde ze ook bijvoorbeeld heel duidelijk zeggen dat ze niet op de foto wilden enzo. Nee, ik geloof echt dat het later allemaal niet meer zo leuk vonden.
pi_197559
Ik denk ook dat in eerste instantie bij sommigen de enthousiaste reactie alleen was om maar spontaan over te komen.

Als ze er over hebben nagedacht vinden ze het minder leuk dat iemand anders zich in hun schijnwerpers staat te dringen. Ook omdat deze daarna met de publiciteit weer vrolijk naar huis kan en er hoe dan ook wel dik voor betaald krijgt. Iets wat de bewoners nog maar af moeten wachten.

Tot slot vind ik ook dat ze gelijk hebben als ze zeggen dat het al moeilijk genoeg is zonder al die acties van buitenaf, waarvan zij niet weten hoe Nederland daar tegenover en tegenover henzelf staat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')