Verkeerd gebruikt.quote:
Een mengsel van mascarpone en gorgonzola.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef wyccie het volgende:
Wat is magor?
Goh. Ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werk nog met het antieke Corel PhotoPaint (9).
Ik hou het gewoon lekker simpel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Een mengsel van mascarpone en gorgonzola.![]()
Dan zou je het heter moeten wassen, maar daar wordt het meestal niet mooi van. Naden krimpen zelden netjes mee.quote:
Mijn gerecht is doodsimpel: tagliatelle klaarmaken, in een pan spinazie laten slinken met knoflook, dan op smaak brengen met zout en peper en bij de tagliatelle doen, wat magor en Hollandse garnaaltjes erbij doen en nog even meeverwarmen. Klaar. Hollandse garnaaltjes zijn niet zoveel werk; je kunt er ook uitgebakken achterham bij doen of gegrilde zalm, maar dan heb je meer dan 2 pannen nodig.quote:
Oké, dan heb ik een broek in de aanbieding. Iemand interesse?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Dan zou je het heter moeten wassen, maar daar wordt het meestal niet mooi van. Naden krimpen zelden netjes mee.
Een viscose broek? Maat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik een broek in de aanbieding. Iemand interesse?![]()
quote:
En die magor dan? Sta ik voor lul als ik bij de kaasboer om magor vraag, of moet je die zelf prakken en mengen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn gerecht is doodsimpel.
Pak je dan dequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef Bupatih het volgende:
En ondertussen ben ik nooit gewend geraakt aan Photoshop, dus daar kan ik niks mee.
Ik ben gedoemd tot Photopaint! [afbeelding]
Sportbroek van viscose? Het wordt raarder en raarder.quote:
Het ziet er gewoon uit als katoen, maar dunner. Soepelvallend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Sportbroek van viscose? Het wordt raarder en raarder.
Die kun je inderdaad kant-en-klaar kopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
En die magor dan? Sta ik voor lul als ik bij de kaasboer om magor vraag, of moet je die zelf prakken en mengen?
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pak je dan deen verf je er haar overheen?
Een piratenhoofddoekje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
[afbeelding]
Maar deze heeft weer een ander kapsel (omdat die andere te veel op een hoofddoek zou lijken.)
Zeg dat eens hardop als je durft!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Teer zieltje.
Teer zieltje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg dat eens hardop als je durft! [afbeelding]
Ik doe wel een combi of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
Die kun je inderdaad kant-en-klaar kopen.Volgens mij doe ik er ook nog creme-fraiche bij, maar ik denk niet dat dat strikt noodzakelijk is.
Te lang. Er zit een koord bovenin, zelfs een brede elastische rand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Is 'ie te lang en/of te wijd? Zit er geen koord bovenin?
Zo kijk ik nooit als ik afwas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Maar deze heeft weer een ander kapsel (omdat die andere te veel op een hoofddoek zou lijken.)
Gewoon hoge hakken onder aantrekken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te lang. Er zit een koord bovenin, zelfs een brede elastische rand.
Handig met sporten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewoon hoge hakken onder aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |