www.allerhande.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef wyccie het volgende:
En eigenlijk klinkt het niet zo erg lekker en fris.![]()
Ik wil ook een recept van Lienekien. Vis, asperge, iets fris.
Ik kom momenteel niet verder dan dit:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef wyccie het volgende:
Zwart haar.
Lang, vaak in een staart, pony.
Dat vind ik net een hoofddoekje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kom momenteel niet verder dan dit:
[afbeelding]
"Lamme avatar"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:00 schreef Lienekien het volgende:
Bupa, ik herken je amper met die lamme avatar.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef wyccie het volgende:
Bupa, je hebt zoveel klonen gehad dat ik even dacht of Bupa wel je echte naam is....
"even denken of"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef wyccie het volgende:
Bupa, je hebt zoveel klonen gehad dat ik even dacht of Bupa wel je echte naam is....
Gelukkig weet ik me nog te onderscheiden van de anderen door de inhoud van mijn posts.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, die van wyccie, Gellius en jou zijn nu moeilijk in één oogopslag uit elkaar te houden.
Dat had Gellius ook kunnen vragen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Wat voor kapsel en haarkleur heb jij, wyccie?
Met Wallie sprong je er in één keer uit!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:11 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb een sig + ondertitel.Hullie niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |