emoquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef L3IPO het volgende:
Vuile gore asociale teringlui...anders hou je die smerige zwerfkatten lekker binnen. Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan mensen die hun katten buiten laten, waardoor die lekker de complete buurt kunnen terroriseren...en dan ook nog het gore lef hebben om te gaan klagen wanneer ze zelf een keer de dupe zijn van hun eigen klote beesten![]()
![]()
En hoe groot is die kans denk je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef SIRfuckalot het volgende:
mischien woont TS wel buiten de stad
Goed argumentquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef SIRfuckalot het volgende:
[..]
niet groot maar lees me edit maar
Kattie pangan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:14 schreef Werewolf het volgende:
Grappig bedoelde oplossingen met ducktape of "in een zak met stenen van de brug" mogen achterwege blijven.
Nee, katten binnenhouden is gezond voor die beestenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef L3IPO het volgende:
Vuile gore asociale teringlui...anders hou je die smerige zwerfkatten lekker binnen. Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan mensen die hun katten buiten laten, waardoor die lekker de complete buurt kunnen terroriseren...en dan ook nog het gore lef hebben om te gaan klagen wanneer ze zelf een keer de dupe zijn van hun eigen klote beesten![]()
![]()
Ze heten niet voor niets huiskatten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, katten binnenhouden is gezond voor die beesten
Jij = simpel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef L3IPO het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef L3IPO het volgende:
![]()
ja tuurlijk (dat gebeurt ook 100 000 keer per dag want zo vaak zijn katten buiten of wel meer)quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Goed argument![]()
Ik schiet jouw kleine zusje kapot...maar niet klagen, er worden immers wel meer moorden gepleegd!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huiskatquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, zo heten ze niet. Er bestaan toch ook geen huishonden, huisvissen, huiskonijnen, etc.?
En daar klaag jij niet over? En dat is maar een fractie van de overlast die katten veroorzaken...jouw tuin volscheiten, alles kapotzeiken en (net als bij TS) jou wakker maken elke ochtend om 06.00. Dat lijkt me iets meer overlast dan wat vuilnis op straat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:40 schreef SIRfuckalot het volgende:
[..]
ja tuurlijk (dat gebeurt ook 100 000 keer per dag want zo vaak zijn katten buiten of wel meer)
ik vind het ook vervelend dat mensen hun auto dubbel parkeren of hun vuilnis 3 dagen te vroeg buiten zetten ..he maar dat is het leven .
dus niet zo janken !!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef SHE het volgende:
Bleef het hier maar bij miauwen. Onze kat gaat gewoon op je zitten, met zijn poot in je gezicht tikken en keihard in je oor spinnen.![]()
Katquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |