ik. domme klapdeurjosti.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:51 schreef El_Rolando het volgende:
Who cares?
jij bent de leukste tuis??????quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:53 schreef Nega het volgende:
Kijk nu deze site!
>>> www.ikhebnietsteklagenmaarikwileentopicopeneninKLB.nl <<<
ze beweren het door op fok te zetten als hun site.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat boeit 't? Zolang ze niet beweren dat ze de betreffende site wel gemaakt hebben terwijl dat niet zo is, maakt dat toch heulemoal niks uit?
OF ze linken d'r gewoon naar omdat ze 't toffe sites vinden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef Nitrane het volgende:
[..]
ze beweren het door op fok te zetten als hun site.
dat moet in de signature!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
OF ze linken d'r gewoon naar omdat ze 't toffe sites vinden?
na xebrozius ging ik verzamelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat je dat verzamelt zeg.
http://nder.be/quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:28 schreef Slarioux het volgende:
Zeikwijf.
Nee, niet daar.quote:
deze topic is hoogwaardig. mijn klacht spreekt voor zich. ik haat josties die tof proberen te zijn.quote:
ik haat kampers die denken dat andere mensen stoer willen doen omdat ze een link geven van een websitequote:Op donderdag 14 juni 2007 01:52 schreef Nitrane het volgende:
[..]
deze topic is hoogwaardig. mijn klacht spreekt voor zich. ik haat josties die tof proberen te zijn.
idd, onderaan de site staat ook gewoon je naam die valt te checken in je foboquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef The_Terminator het volgende:
Je zit fout TS, phsoft is toevallig wel van mij. Overigens staan er ook nog een paar anderen in je lijst die van desbetreffende users zijn.
Hoezo, denk je dat die niet door mij gemaakt is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef Nitrane het volgende:
[..]
http://nder.be/
een nieuwe voor in mijn lijst.
Maatje te groot gekocht?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoezo, denk je dat die niet door mij gemaakt is?
Idd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef The_Terminator het volgende:
Je zit fout TS, phsoft is toevallig wel van mij. Overigens staan er ook nog een paar anderen in je lijst die van desbetreffende users zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |