abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197542
Ik kan de laatste dagen niet meer inloggen op de big-brother site en ik kan tevens geen live video beelden meer zien met mijn windows media player 6.4 Ik krijg alleen nog beeld met real player en dat beeld is veel slechter. wie heeft dezelfde problemen of weet waar het aan ligt.

Bedankt

pi_197543
Ik wist dat het "Real-Player-beeld" veel slechter was, ja.. maar dat BB (mediaplayer) niet te zien was, had ik nog niet gemerkt...
Heb dus op dit moment gewoon beeld.

ff off-topic: iemand geinteresseerd om straks tijdens de uitzending "live" commentaar te geven op de FOK!-chatbox?
(lekker beetje zeuren over de (waarschijnlijk toch weer gemanipuleerde) beelden)

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_197544
Eigen computer (gloednieuw): al dagen geen contact

Computer op werk: wel contact

?????????????????????????????????????

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197545
ik heb ook problemen met de bb-site. ligt hij er gewoon uit of is het adres veranderd?
Kan hier op mijn werk alleen de berichtjes lezen.... en nu zelfs dat niet meer....
mooi he, alles
pi_197546
Het adres is nu http://big-brother.veronica.nl.
Zojuist stonden Sabientje, Bartje en The Voice gezellig te ginnegappen in de keuken.

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_197547
Nee hoor, dat is een andere site. Op m'n werk kan ik ze allebei krijgen
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197548
Vandaag werken bij mij de streams niet rechtstreeks (met Windows Media Player 6.4). De BB-site is ook onbereikbaar. Ook met BB-spy krijg is geen verbinding. Via RealPlayer werkt het wel, alleen het geluid is erg beroerd.
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 7 oktober 1999 @ 22:54:00 #8
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_197549
Hmm ..
Kijk alleen met BB SPy .. (MediaPlayer 6.4)
En nu (22.50u) beeld op CAM 1 ...
Cam 2,3 en 4 geven 'MediaPlayer ding ..
Dat draaiende ..
pi_197550
Ik heb het voor elkaar... (denk ik )
Ik ben even aan het knutselen geweest en denk dat ik nu een aardig draaiende HTML pagina heb gemaakt waarop alle BB Live streams te zien zijn.

Hij is nog in een Beta fase, dus commentaar is van harte welkom.

Waar? http://www.minnen.demon.nl/bigbrother.html

En dan kiezen voor:
"Live vanuit het Big Brother huis"

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
pi_197551
Sorry dat ik er weer overbegin, maar is misschien zo'n 404 bedoelt als testbeeld ofzo?
pi_197552

excuses geaccepteerd !
Tiet voar'n pafke..

vrijdag 8 oktober 1999 @ 15:12:00 #12
426 Ginny
Other Side Of Me
pi_197553
Heeft iemand een idee waar ik een versie van mediaplayer 6.4 kan vinden voor windows 2000 professional? De versie die op de site staat voor nt 4.0 wil windows niet installeren bij mij. Alvast bedankt voor de tips!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 15:32:00 #13
778 The Joker
The man who hates Bartman!
pi_197554
Kan het door mijn proxyserver komen dat ik nog nooit beeld heb gehad bij BB! Terwijl ik wel media player heb en een hele snelle internetverbinding!
WHHOOOAAAHAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')