quote:Idd. Maar ik vrees dat die camper voorlopig nog de ether mag vervuilen 's ochtends vroeg. Helaas!
Op zaterdag 09 februari 2002 11:08 schreef Cybart het volgende:Geld dat ook voor Erik zelf?
Dat zou ook een opluchting zijn
{geen spam, want de plaat komt toch niet uit)
Lees trouwens eens het gastenboek op ericdikeb.nl. voor- en tegenstanders + dikeb zelf
LOSER dat ie is!!
quote:Je denkt toch niet dat ik serieus het gastenboek van Dikeb ga doorlezen? Dankzij hem en Cobus Bosscha ben ik al naar Radio 2 geëmigreerd, elk beetje aandacht dat ik aan deze zingende geldwolf besteed is teveel.
Op zondag 10 februari 2002 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Als je het gastenboek had gelezen had je mijn post + url gezien
quote:hahaaha jaaaa.. alsof dát goede muziek is.
Het leuke is als je een negatief reactie in zijn gastenboek zet dan krijg je een mail van "ik heb al veel europese dance acts gedaan, maar dat weet niemand" en "heb jij wel wat gemaakt op deze wereld"
quote:heb jij wel wat gemaakt op deze wereld
Op zondag 10 februari 2002 22:04 schreef Xhorder het volgende:[..]
hahaaha jaaaa.. alsof dát goede muziek is.
Wat een loser is het toch zeg...
Dit vind ik anders een goed argument
quote:Moet je juist wel doen, is juist erg grappig met al die voor- en tegenstanders.
Op zondag 10 februari 2002 22:00 schreef dwerg het volgende:[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus het gastenboek van Dikeb ga doorlezen?
quote:jaha, ik heb al heel veel Europese dance acts gedaan, maar dat weet bijna niemand.... .. . . . .
heb jij wel wat gemaakt op deze wereldDit vind ik anders een goed argument [afbeelding]
Ik mag 'm in ieder geval niet, maar z'n neusje voor commercie kan niemand 'm afnemen.
18/2/2002
Eric Dikeb heeft een week lang met Marco Leeuwis en Ralph Hopstaken in de studio gezeten...
Om voor een DJ genaamd Keanu een Dango te maken. Een Dango is net geen tango en net geen dance maar de nieuwste lente trend. Binnenkort kun je hem op deze site beluisteren. Enige gelijkenis met andere bestaande nummers berust op louter toeval.
Het nummer zal op Maandag ochtend om 8.45 uur in het programma Stenders vroeg op 3FM gepresenteerd worden. Meer informatie zal spoedig daarna volgen.
quote:Kortom: Toch Adios Nonino.
Enige gelijkenis met andere bestaande nummers berust op louter toeval.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 18-02-2002 21:52]
quote:zoveel hits heeft ie nu ook weer niet gehad. Laat staan dat er echt wat overblijft nadat de rechten betaalt zijn.
Op dinsdag 12 februari 2002 16:12 schreef yodocus2001 het volgende:
Dikeb is een arrogante Soesterbergse kutkamper die alleen maar op de centen uit is. Maar ja, geef 'm eens ongelijk.Ik mag 'm in ieder geval niet, maar z'n neusje voor commercie kan niemand 'm afnemen.
Dacht altijd dat het kamp in zeist lag. Het is immers kamp zeist en beukbergen (kamp in andere zin van het woord) hoort ook bij zeist.
quote:Bron
Indirecte versie 'Nonino'
Zanger en 3FM-deejay Eric Dikeb brengt begin volgende week toch een house-remix van het tangonummer 'Adios Nonino' uit. Het nummer heet 'Dango'.'Dango' is geen directe variant op de compositie van Astor Piazzolla, maar een indirecte, waarin alle noten zijn omgedraaid. Eerder verboden de erven van de componist de deejay een alternatieve versie van het nummer op de markt te brengen. "Juridisch is er geen speld tussen te krijgen, want strikt genomen betreft het niet dezelfde compositie. Iedereen zal er wel 'Nonino' in herkennen", zegt Dikeb.
'Adios Nonino' kreeg grote bekendheid toen de bandoneonist Carel Kraayenhof het Argentijnse lied tijdens de huwelijksplechtigheid van Willem-Alexander en Máxima op 2 februari speelde.
De klootzak
quote:Hij moet het gewoon met rust laten, dit is gewoon gemeen. Ik zie hier de humor echt niet van in.
Op woensdag 20 februari 2002 10:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom?
quote:Hahahaha
Op woensdag 20 februari 2002 10:13 schreef Marble het volgende:dit is gewoon gemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |