abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3084908
Eric verpest voor mij al een hele poos Stenders vroeg. Hij heeft altijd vrij irri en hele domme opmerkingen, dan nog eens een jingle met een hoop geschreeuw en eens in de zoveel tijd een goedkope cover / vertaling van een slecht nummer.

Ik vind de tango niets, het huwelijk was een drama en nu doet Eric het nog eens dunnetjes over.

Het blijft jammer dat iemand met zoveel smaak als Stenders zo diep heeft kunnen zinken.

5 dagen voor een liedje te verbouwen. Een beetje DJ maakt nummers in enkele uurtjes tot hooguit een dag. Dus zo'n prestatie is het niet.

pi_3085397
quote:
Eric verpest voor mij al een hele poos Stenders vroeg. Hij heeft altijd vrij irri en hele domme opmerkingen, dan nog eens een jingle met een hoop geschreeuw en eens in de zoveel tijd een goedkope cover / vertaling van een slecht nummer.
[rant]
Juist! Die jingle deed het hem, want die komt altijd op het moment dat ik moet opstaan en als ik ergens wel een gruwelijke hekel aan heb s'ochtends dan is het schreeuwende dikke patsertjes op de radio. Dus, jammer voor Stenders, z'n show was vroeger wel aardig, nu ie met die fart de studio deelt zet ik wel een cdtje op s'ochtends.

Trouwens vanochtend wel dat happy house tango nummer van hem gehoord (zat al op werk)... damn, verschrikkelijk slecht. Dikeb staat nu ook op de superrrrrrrrrrrrrrstip bovenaan op mijn lijstje als één van de meest irritante en domme personenen op aarde.
[/rant]

... na vijf jaar
  donderdag 7 februari 2002 @ 21:33:48 #28
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_3086643
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:44 schreef Zander het volgende:

[..]
Die tango wordt een hype van Buena Vista Social Club-achtige proporties, als je 't mij vraagt.

Maar BVSC was echt leuk...

*zet chan chan weer eens op en proeft de zomer al.......

Het was zich niet eens zo slecht gedaan door Erik Dikklep..... Hij heeft mindere dingen gemaakt.

Redactie Frontpage donderdag 7 februari 2002 @ 22:27:41 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3087671
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 20:13 schreef Xhorder het volgende:

Juist! Die jingle deed het hem

Stenders vroeg op 3 FM
Stenders en Fred Siebelink
Stenders vroeg op 3 FM
Stenders en Fred Siebelink
Eric Dikeb Erik Dikeb
Stenders vroeg op 3 FM
Erik Dikeb Erik Dikeb
Stenders vroeg op 3.

pi_3087936
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 15:40 schreef ranja het volgende:

[..]

Sorry zo bedoelde ik het niet...
Ik heb alleen het idee dat de naam Erik Dikeb jou meer tegenstaat dan het liedje zelf. Let wel, ik vind het zelf ook niks, maar herken het wel als nummer wat bij ontzettend veel zal aanslaan zelfs zonder al die maxima-hype er om heen.

Ik heb hem net voor het eerst gehoord. Met dank aan Erik Dikeb's website. Mijn oordeel: Ik zou hem inderdaad ìets leuker gevonden hebben als ik niet geweten had wie het was (ik krijg er zo'n vieze bijsmaak van, van dat publiciteitsgeile schreeuwerige skihut-mannetje dat alleen maar veel centen wil verdienen en anders niks), het klinkt namelijk wel gezellig, maar ècht een goede plaat, nee. Vrij goedkoop. Je neemt het orgineel, zet er een beat onder en klaar.

Maar inderdaad, dit wordt een tophit. Heel Nederland zal voor dit liedje gaan vallen.

pi_3087987
Ok, dit is het. Ik ga mijn polsen doorsnijden en gillend door het centrum van Rotterdam rennen om half leeggebloedt ineen te storten in de Skihut.
I wasn't supposed to BE here today!
  donderdag 7 februari 2002 @ 22:46:08 #32
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3088050
Eric Dikeb is trouwens met een c

(* Big Diet fan is )

Ik vind hem trouwens wel een lul dat ie dit doet met zo'n mooi lied en met de gevoelens van Maxima

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3088113
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 22:46 schreef Marble het volgende:
Ik vind hem trouwens wel een lul dat ie dit doet met zo'n mooi lied en met de gevoelens van Maxima
En dat is nou precies wat me zo tegenstaat, niet eens het nummer zelf. Ik bedoel, ik had het toen ik dit topic opende nog niet eens gehoord. Het gaat me gewoon om het principe. Beetje rijk worden over Maxima's rug.
  donderdag 7 februari 2002 @ 22:53:15 #34
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_3088157
Ik op Erik Dikeb!!

met zn "janken zal ze"

totaal geen respect ...

tis te hopen voor um dat ik um niet tegen kom, dan zal hij janken

donderdag 7 februari 2002 @ 22:54:31 #35
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3088180
Dat "Janken zal ze" zei hij ook al tegen Anita in Big Diet toen die moest huilen omdat hij erg naar tegen haar deed (werd hem niet bepaald in dank afgenomen)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 7 februari 2002 @ 22:55:36 #36
8885 moralia
Grip op je zak
pi_3088198
Ik vind dit soort dingen altijd een beetje meerijden op de rug van een ander, goedkoop dus.
Gaan Eric zn royalties ook naar het oranjefonds of een ander goed doel? Dan is er misschien nog een klein excuusje voor dit product.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_3088233
Boehoe, hij spot met de gevoelens van Maxima... 't is toch wat. Waar gaat dat heen met deze wereld....
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_3088449
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 22:49 schreef postinggirl het volgende:

[..]

En dat is nou precies wat me zo tegenstaat, niet eens het nummer zelf. Ik bedoel, ik had het toen ik dit topic opende nog niet eens gehoord. Het gaat me gewoon om het principe. Beetje rijk worden over Maxima's rug.

Dat vind ik dus totaal niet erg. Max en hoog leven van ons geld dus mogen wij ook aan hun verdienen.

Ik vind eric gewoon zwaar irri. Big diet was een zegen want toen was ie weg. Buegelbekkie is namelijk echt niet verstaan en nog flauw ook.

Sun,

da's idd de jingle en daarna vragen ze nog hoe goed het was...

pi_3088789
Ja het is een simpel nummer. Men neme het origineel, speelt het na op een synth. en gooit er een beat onder en wat echootjes enzo.
Et voila un hit. Zal het wel goed doen in het Cooldown Cafe en de Oldtown enzo (voor de Amsterdamgangers van omstreeks 16, I once was one of them )
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  Redactie Frontpage donderdag 7 februari 2002 @ 23:32:22 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3088882
Sorry hoor, maar de Top100 staat vol covers die erg gemakkelijk zijn. Dat HHB International in Duitsland en Engeland een hit heeft met Countru Roads vinden we fantastisch, maar dat Diceb een hit gaat scoren met Adios Nonino wordt hem weer niet gegund.
pi_3088892
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Dat HHB International in Duitsland en Engeland een hit heeft met Countru Roads vinden we fantastisch
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_3089524
quote:
Dat HHB International in Duitsland en Engeland een hit heeft met Country Roads vinden we fantastisch
Vinden 'we' dat??
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 00:12:53 #43
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3089661
als al die Dikeb haters nu dit nummer kopen, krijgt hij het zo druk met optreden dat hij geen tijd meer heeft voor Stenders Vroeg.

Dus kopen!

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_3089675
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 22:57 schreef Zander het volgende:
Boehoe, hij spot met de gevoelens van Maxima... 't is toch wat. Waar gaat dat heen met deze wereld....
Idd, het was als grap bedoeld. Maar dat er nu idioten zijn die het als single willen gaan verkopen kun je Dikeb niet verwijten!
  Redactie Frontpage vrijdag 8 februari 2002 @ 00:26:01 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3089877
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 23:33 schreef Zander het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 28 november 2001 00:01 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het echt een vreselijke versie, eigenlijk.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 00:37:17 #46
8885 moralia
Grip op je zak
pi_3089980
quote:
Sorry hoor, maar de Top100 staat vol covers die erg gemakkelijk zijn. Dat HHB International in Duitsland en Engeland een hit heeft met Countru Roads vinden we fantastisch, maar dat Diceb een hit gaat scoren met Adios Nonino wordt hem weer niet gegund.
Die nummers vind ik net zo waardeloos en goedkoop, ik ken die Eric verder nauwelijks, dus over hemzelf kan ik niet goed oordelen.
Ik heb gewoon een hekel aan deze manier van "scoren" het is te makkelijk.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_3090538
hij heerst. gewoon.
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_3092455
quote:

Dat HHB International in Duitsland en Engeland een hit heeft met Countru Roads vinden we fantastisch, maar dat Diceb een hit gaat scoren met Adios Nonino wordt hem weer niet gegund.

Die mogen wat mij betreft in hetzelfde vliegtuig mee hoor.
Spreek ajb voor jezelf! HHB fantastisch!! Woehaha!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3092664
quote:
Dat HHB International in Duitsland en Engeland een hit heeft met Countru Roads vinden we fantastisch
Waarom hebben ze er hier dan geen hit er mee gehaald? .
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 12:55:34 #50
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_3092758
Ik hoop dat Dikeb weer meedoet aan Big Diet en er nooit meer uitkomt... goedkoop op andermans succes teren is het enige wat ie kan.
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')