Amanda doet me denken aan die aflevering van South Park dat ze naar zon teaser bar gaan maar dan vol met 5 jarige dellie types die overal hun kont tegenaar schurenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Op feestmuziek zit Amanda nog geil te dansen.
Dat kind kan echt niet anders.
Hij bedoelde zichzelf denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef diego08 het volgende:
pff eric: deze is voor lieke.
hij bedoelt amanda
Die gedraagt zich inderdaad veel overtuigender als goedkoop hoertje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef diego08 het volgende:
pff eric: deze is voor lieke.
hij bedoelt amanda
Waarom? Ze heeft het perfecte dansje. Benen wijd, knieen licht gebogen, kont naar achter, haar van links naar rechts, en een petsbeweging met haar rechterhand. Perfect toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:39 schreef blomst het volgende:
Amanda moet op dansles.
Man, waar moet dat heen met de wereldquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lsqDWZKph0Q
Dat zou echt belachelijk zijn. Ik wil een gewoon een nieuwe miljonair... 't Is al erg genoeg dat ik 4 maanden naar diequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric is dolblij als hij er de volgende keer uitgestemd wordt, en er dus geen financiële consequenties voor hem zijn.
De vraag is of Huub hem dat gunt. Die heeft al eens gezegd dat hij liever heeft dat Eriz zélf opstapt, zodat het hem flink geld kost.
Dat zou wel in tegenspraak zijn overigens met Huubs vaak gedane bewering dat het uiteindelijk allemaal spel is.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft het perfecte dansje. Benen wijd, knieen licht gebogen, kont naar achter, haar van links naar rechts, en een petsbeweging met haar rechterhand. Perfect toch?
.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft het perfecte dansje. Benen wijd, knieen licht gebogen, kont naar achter, haar van links naar rechts, en een petsbeweging met haar rechterhand. Perfect toch?
En terecht!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
Huub heeft blijkbaar niet veel zin in toneelspel. Het duurt even voordat ze hem overtuigd hebben deze keer
Dat idee krijg ik ook, ze hebben het niet voor niets niet laten zien over de "bescherming" van Eric.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:35 schreef Flabberguest het volgende:
Ik denk dat ze Huub even flink wijs maken dat hij het gebeuren tussen hem en erik niet meer mag bespreken. waarvoor weet ik niet, erik kan je erg missen op dit moment, leverd niks op aan het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |