Hm. Het werkte niet helemaal naar plan. Het wijf gilt en de politie ziet me.quote:
Gooi de schilderijen van de muur en vind een papiertje met een hintquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:36 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Beetje een karig ingerichte ruimte is dit.. Een hete boi controleert de koffers die gestaag passeren en er hangen wat schilderijtjes aan de muur.
Achter het linkerschilderijje vind ik een papiertje met daaropquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:37 schreef Harajuku- het volgende:
[..]
Gooi de schilderijen van de muur en vind een papiertje met een hint
Maar ik begrijp niet helemaal wat ik er mee aanmoet.quote:Insult: My handkerchief will wipe up your blood!
Comeback: So you got that job as janitor, after all.
de band gaat maar door. Echt eindeloos. Ik vond wel dit:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:42 schreef Ambo het volgende:
volg de band en kijk wat er achter de volgende deur zit
Hmmm... Ik betwijfel of dat werkt. Maar vooruit. Ik vraag het wel en zet hem op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef Harajuku- het volgende:
Vraag jogy zn zonnebril zodat de politie je niet meer herkent
TSSKquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Hmmm... Ik betwijfel of dat werkt. Maar vooruit. Ik vraag het wel en zet hem op.
Hey! Wat is dit!?
[afbeelding]
CLIFFHANGER!!!! MORGEN VERDER!
Hm. Er zit niets op, maar als ik er naar kijk door Jogy's zonnebril ziet het er ineens heel anders uit, net zoals die rare graffiti op de muur ineens zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
TSSK..
Onderzoek eens morgen wat er op dat linker Croupouque-schilderij zit.
Wat is dit nou weer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:41 schreef warchaser44 het volgende:
er komt een onzichtbare groene deur ? ga daar eens in! ookal staat er nee
Welke van de twee?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:35 schreef warchaser44 het volgende:
het mes pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |