ik zat vast, help me harajoekels!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Harajuku- het volgende:
En ja de trein staat er nog met Yvonne er nog in
Okay, ik ben weer terug bij het perron. Een groepje agenten is bezig de trein uit te kammen want er is iemand vermoord ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef PrinceLu het volgende:
Praat met de stewardess op het perron!
Volgens mij heeft die stewardess een beter lichaam hoor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Sai het volgende:
[..]
Okay, ik ben weer terug bij het perron. Een groepje agenten is bezig de trein uit te kammen want er is iemand vermoord ofzo.
Wat moet ik tegen de stewardess zeggen?
[afbeelding]
Ja, mijn camera is niet echt optimaal. Het is het Paint-model.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:53 schreef Harajuku- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die stewardess een beter lichaam hoor..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:53 schreef Harajuku- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die stewardess een beter lichaam hoor..
frame hem vd moord en zeg dat hij hem met zijn hendig sjieke ketting heeft gewurgdquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef PrinceLu het volgende:
Geef die scooterjosti zijn signalement door aan de coppers!
Ik ren de incheckhal in en verschuil me achter een balie. De agenten zijn me gevolgd, maar volgens mij hebben ze niet door waar ik zit. De uitgang is wel direct achter ze en dus lijkt ontsnappen onmogelijk. Wat moet ik doen?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef Harajuku- het volgende:
Ik stel trouwens voor dat je gaat rennen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:16 schreef Harajuku- het volgende:
Teken een snorretje bij Remlof ehehe
hoe?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:16 schreef Ambo het volgende:
leid dat vrouwmens af en spring op de rolbandunit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |