quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Maisnon het volgende:
spreek het scooterende tuig aan, vraag of hij de weg weet naar het hiphop feest!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Sai het volgende:
[..]
[afbeelding]! Het is Schiphol, volgens het wat rare bordje (mijn camera doet soms ook een beetje vreemd, let er maar niet op) en de trein blijft hier staan. Een stewardess staat vlak bij me, ergens verderop is een kutjoch op z'n scooter de levens van hardwerkende mensen in gevaar aan het brengen, maar ik kan ook weer de trein in of kijken of ik ergens anders een manier kan vinden op de Dam te komen.
Ik geef hem het kaartje en terwijl ik probeer te ontcijferen wat hij bedoelt met "gratis bieris whaha vette pwn" rijdt hij oerend hard weg!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:00 schreef PrinceLu het volgende:
Geef kaartje aan scooterjongen!
Geen gratis bier voor jou?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik geef hem het kaartje en terwijl ik probeer te ontcijferen wat hij bedoelt met "gratis bieris whaha vette pwn" rijdt hij oerend hard weg!
[afbeelding]
Hm, geen sleutel, wel wat peuken, een fles rode wijn waar nog een beetje drank in zit, uitgespuwde kauwgum, een gebruikte condoom en wat verdwaalde grassprietjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:13 schreef Harajuku- het volgende:
Ik denk dat er onder de tegel onder je voet een sleutel ligt.
Als je een peuk in de fles stopt, komt er een sleutel mee naar bovenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:17 schreef Sai het volgende:
[..]
Hm, geen sleutel, wel wat peuken, een fles rode wijn waar nog een beetje drank in zit, uitgespuwde kauwgum, een gebruikte condoom en wat verdwaalde grassprietjes.
[afbeelding]
Hm. Nee. Helaas. Maar:quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Harajuku- het volgende:
[..]
Als je een peuk in de fles stopt, komt er een sleutel mee naar boven![]()
Ik heb geen geld. Alleen een wijnfles met een peuk erin.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Maarja, nu ben je dus op Schiphol. Wat je het beste kan doen als je daar bent, is naar binnen gaan, en op zoek naar wat last minute reisjes naar de Caribean!
Sluit de fles af met die kauwgum, flink schudden en je hebt een mooie wannabe molotovcocktail, die ontploft on impact!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Hm. Nee. Helaas. Maar:
NIEUW VOORWERP: WIJNFLES MET EEN PEUK ERIN
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Harajuku- het volgende:
[..]
Als je een peuk in de fles stopt, komt er een sleutel mee naar boven![]()
Fuck man, die tegels zijn met mijn blote handen niet van hun plaats te krijgen. Ik bloedde a uit mijn bek van dat wijf in de trein, en nu zijn mijn vingers ook goed aan het druipen. Ik begin zelfs een beetje licht in mijn hoofd te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef PeZu het volgende:
doe de inhoud vd fles in het condoom
pak nu de kauwgom doe hier niks mee
gooi het condoom naar rechts en d efles naar links
trek nu met de kauwgum enen lijn van de fles naar het condoom daar waar de lijn kruist met 3 peuken ligt de sleutel begraven
het bloed als een referentie kaderquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Fuck man, die tegels zijn met mijn blote handen niet van hun plaats te krijgen. Ik bloedde a uit mijn bek van dat wijf in de trein, en nu zijn mijn vingers ook goed aan het druipen. Ik begin zelfs een beetje licht in mijn hoofd te worden.
[afbeelding]
Jes! Ik heb een wannabemolotovcocktail!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Sluit de fles af met die kauwgum, flink schudden en je hebt een mooie wannabe molotovcocktail, die ontploft on impact!
Ik weet niet of ik mijn molotovcocktail nu al moet laten exploderen. We moeten naar dat feest komen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het bloed als een referentie kader
pak nu de fles en sla deze kapot
gebruik de scherven om een tegel los te peuteren
*hee achter op de etiket vd fles staat een boodschap*
Ik heb helemaal geen ontstopper!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:35 schreef PrinceLu het volgende:
Use plunger on wall!
Thanks for playing "Help! Wakker met een enorme kater in de trein". Hopefully, next time, you'll pay more attention!quote:
De hoofdpijn van de kater wordt momenteel ongeveer in balans gehouden door het licht-in-mijn-hoofd-zijn vanwege bloedverlies. Hendig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Wat heb je trouwens met die enorme kater gedaan, geeft ie ook kopjes
mischien ligt er iets tussen de stenen bij de railsquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef Sai het volgende:
[..]
De hoofdpijn van de kater wordt momenteel ongeveer in balans gehouden door het licht-in-mijn-hoofd-zijn vanwege bloedverlies. Hendig!
Maar wat nu? Terug naar het perron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |