quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Pardon? Wilde je zeggen dat die gasten er "zuiver" uitzien dan?
Ze zien er uit als een willekeurige straatrover. Maar genoeg er over. Mijn mening hierover mag duidelijk zijn.quote:
Een irritant stelletje etters maar ik hoop maar dat ze goed kunnen spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef lorence1 het volgende:
wie zijn dit?
die komt morgen, zei amanda vanochtend in de kapsalonquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef grazygirl het volgende:
waarom horen we helemaal niets over mitch en waarom hebben de bewoners het er ook helemaal niet over?
en zit daar dan ook een min of max aan of mag een posse spontaan ontstaan. Ik wil nl ook een posse en dan overal op de koffie gaan met mijn posse. Yo!quote:
Dat krijg je héquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Als ze zo lang doet over hapjes klaarmaken als ze drinken inschenkt, is ze net voor middernacht klaar.
Yser staat te boek als een verkrachter, niet zo gek deze commentaren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lamaar, tegen zoveel intelligentie kan ik niet op.
Iemand had geklaagd dat bezoekers met een kleurtje door sommige users meteen, en zonder directe aanleiding, als crimineel bestempeld worden. Het valt me nu dus op dat jij dat doet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zien er uit als een willekeurige straatrover. Maar genoeg er over. Mijn mening hierover mag duidelijk zijn.
Niet altijd.........duh...quote:
Jij heb ook een kleurtjequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand had geklaagd dat bezoekers met een kleurtje door sommige users meteen, en zonder directe aanleiding, als crimineel bestempeld worden. Het valt me nu dus op dat jij dat doet.
Doe maar niet meer, is een beetje onfris. Maar inderdaad: genoeg er over.
en daarna iets vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef SiRojK het volgende:
Hahha
Ene gast: Waarom zitten wij niet in de gouden kooi
Andere gast: Jah mooi, in de gouden kooi?
Ene gast: Hoezo niet man? Ik zou het wel volhouden hier
Andere gast: Nee man, jij komt uit Amsterdam Oost...
Ik mag hopen dat jij een waarschuwing herkent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Frasier het volgende:
Ik mag hopen dat ze de inboedel-verzekering niet vergeten zijn
Ik zou het waarderen als degene dat even via PM aan mij zou melden. Maar ik dat ie daar de moed niet voor heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand had geklaagd dat bezoekers met een kleurtje door sommige users meteen, en zonder directe aanleiding, als crimineel bestempeld worden. Het valt me nu dus op dat jij dat doet.
Doe maar niet meer, is een beetje onfris. Maar inderdaad: genoeg er over.
Brian denkt dat hij de held is daar. Brianworldquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "1 ding is zeker, ik kan nooit meer naar Bonaire komen"
Tuurlijk. Maar een grapje moet kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij een waarschuwing herkent.
Van adel hè.quote:
Prettig volk dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
en daarna iets van
"In amsterdam oost is het oog-om-oog en tand-om-tand.
Maar dit is Almere, en almere...."
(kon ik niet meer verstaan)
![]()
En daar ga je weer!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef Frasier het volgende:
Ik mag hopen dat ze de inboedel-verzekering niet vergeten zijn
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yser staat te boek als een verkrachter, niet zo gek deze commentaren.
Ik wel.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij een waarschuwing herkent.
Over 15 minuutjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef fredfik het volgende:
hoe laat begint jensen?
Ja gek dat sommige mensen hier gelijk denken dat het om de kleur gaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yser staat te boek als een verkrachter, niet zo gek deze commentaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |