Gelukkig herken ik nu je sarcasme.quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze niet zo goed rappen, maar wel redelijk onderhoudend en vriendelijk.
zal best, maar aan de andere kant heeft hij wel zijn bekendheid aan hem te danken dacht ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
Zou die YES-SR er niet moe van worden als hij altijd maar over Ali B wordt aangesproken?
Wat een verwarring.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik vind het echt wel vrolijk.
ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik vind het echt wel vrolijk.
Het is talent..............en ze hebben het al gemaakt...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:29 schreef Frasier het volgende:
Ik was weer is te bevooroordeeld. Prima jongensWat een tallent. Die gaan 't maken
Oke, even serieus als het mag van Avonne (maar deze COS gaat toch al een beetje over hoe we tegen bepaalde mensen aankijken). Groningen heeft niet veel mensen van buitenlandse komaf, behalve natuurlijk voor de universiteit. Ik heb (dus) geen vooroordelen. Ik vind Marokkanen vaak wel leuk, en zeker ook hun muziek (rai). En ik vind gezichten uit die regio en uit het midden-oosten vaak best mooi.quote:
Yepquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Brian dit geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |