abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197528
Komt dat zien...
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 7 oktober 1999 @ 21:30:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_197529
Zeg maar waar je woont.....
pi_197530
Geef even een synopsis voor de mensen buiten de grachtengordel!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197531
Gebruikelijke gebrabbel over waarom ze weg ging. Theodor probeerde nog wat uitspraken te ontlokken over haar foto's in de PanaTarama. Daarna volgde nog een discussie met een psycholoog en iemand (producer?) van V. Niet echt wat gemist dus, buiten de "grachtengordel"
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 7 oktober 1999 @ 23:42:00 #5
483 sdb
Pluk de dag
pi_197532
Ga het straks kijken (heb het opgenomen op video, want ja, was tegelijk met de BB-live uitzending). Als er nog wat bijzonders is gezegd, meld ik dat wel morgenochtend.
Life is a moment in space

vrijdag 8 oktober 1999 @ 13:20:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_197533
Zoals beloofd hier eenn verslagje van Tara bij Holman.
Ze wilde wel d'r tieten bloot geven, maar niet haar achternaam. Ze wil niet gaan presenteren, al stond dat wel in het blad. En media-aandacht hoeft ook niet zo..?
Weer gepraat over Amsterdamse humor enzo. Niks bijzonders. Man van Veronica bleef de ethiek verdedigen. Tara zei ook nog dat ze geen vergoeding had gekregen, ook niet voor haar foto's. Dat snapte Holman niet. Maar van haar gezicht kon je aflezen dat ze daar gewoon niet over wilde praten. Holman wilde continu haar telefoonnummer hebben. Ook zei ze nog dat ze meteen de mannen scande bij binnenkomst en dat er niks tussen zat voor haar.

pi_197534
"Het enige goeie dat uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven" - Theo Maassen
pi_197535
En je hoeft niet te reageren dat mijn plaatje het niet doet, dat weet ik ook wel.

pi_197536
Ik wordt een beetje moe van die zogenaamde superieure Amsterdamse humor. Volgens mij komt die doorgaans niet boven het niveau van leedvermaak uit.

"Een geintje! de humor leg op straot, meneer Sonneberg". Mensen die voorbeelden van Tara's of Mona's briljante gevoel voor humor kunnen geven, zijn van harte uitgenodigd deze hier te vermelden.

Van de Veronica-site:

naam Tara
motivatie "Ze wil graag bekendheid krijgen. Daarnaast ziet ze het als een mogelijkheid om haar horizon te verbreden, ze noemt het "Een reis naar mijzelf"
karaktereigenschappen Een eigenwijs drammertje, gezellig, kan goed met mensen omgaan, spontaan, open, eerlijk, staat altijd open voor gekke dingen, is bovenal zichzelf en kan goed samenwerken.

Da's pas humor!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 18:06:00 #10
483 sdb
Pluk de dag
pi_197537
Amsterdammers hebben leuke humor (jaja, ik kom uit de grote stad), maar om nou te zeggen dat Tara of Mona zo humoristisch zijn...
De anderen vind ik leuker.

pi_197538
amsterdammers goeie humor????/ bent zeker nog nooit in eindhoven geweest....

=======
ja zggen ze dan, die zingt ui s'n haty
ER UITRUKKEN DAT DING
(theo maassen)

zaterdag 9 oktober 1999 @ 19:56:00 #12
483 sdb
Pluk de dag
pi_197539
Jawel. Maar toen niet op de humor gelet. Enne... ik vind niet dat Amsterdammers betere humor hebben. Maar wel typische. Heb je een goeie Eindhovense mop?

pi_197540
Heeft iemand TARAhahah ooit echt horen lachen ?! Of geeft het ´r een excuus niet te vragen naar wat ze zelf niet snapt ?
Once you stop climbing you start sliding down
pi_197541
"Eindhoven de gekste" hihi dat wou ik ff zeggen nou ik weet niet of het altijd waar is .. maar wel vaak
I'll be back!

Use it, don't abuse it

Real power can't be given. It must be taken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')