abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 12:04:53 #51
43556 miss_dynastie
pi_51553243
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef werkeend het volgende:
waarom gaat iedereen gelijk roepen dat je advocaten moet sturen en rechtsbijstandsverzekeringen moet inschakelen.. wat is er gebeurd met gewoon eerst bellen en kijken wat het bedrijf voor jouw wil doen.
Het bedrijf schuift zijn verantwoordelijkheden toch gewoon domweg af? Nee hoor, ligt niet aan ons, moet je bij je inboedelverzekering voor zijn. Suuuuuure
pi_51553496
Isegrim, heb je ze al gesproken? Ze mogen wel met een heel goed antwoord komen, want dit is schandalig natuurlijk. En ik vrees dat jij niet de enige bent met dergelijke problemen bij deze keukenboer.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:13:57 #53
56347 Faithz
ADHD Fokker
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:55:11 #54
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_51563736
quote:
Superkeukens staat idd niet al te best bekend. Die toko en de keukenconcurrent moet je gewoon ver weg van blijven. Goedkoop is bij hun zeker duurkoop
pi_51566512
We hebben zelf niet voor deze toko gekozen. We kregen de keuken bij het huis, maar omdat wij niet het standaard model wilden, hebben we zelf een model uitgezocht. En echt goedkoop was de keuken zeker niet.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:32:38 #56
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_51566558
Maarrrrr heb jij vandaag al contact gehad
Trotse mamma :)
pi_51567371
Ja, zowel met de keukenboer als met de monteur. Die lui doen net of het de gewoonste zaak van de wereld is dat je afzuigkap naar beneden komt kletteren. Misschien is het bij hen ook wel de normaalste zaak van de wereld.

Twee 'pluspuntjes': de keukenboer heeft direct een nieuwe afzuigkap besteld (levering verwacht in week 32 ) en de monteur komt donderdag langs ondanks het feit dat hij eigenlijk vakantie heeft.
pi_51567762
Ik blijf erbij dat het prutsers zijn. Lijstje:

- loze pijp vergeten af te doppen
- dwars door mijn muren heen boren zodat er aan de andere kant een gat zat (overigens ook niet nodig bij een holle wand, want dan hoef je alleen door de eerste gipsplaat heen te boren, als je tenminste fatsoenlijke holle wand-pluggen gebruikt)
- het gat voor de kookplaat niet netjes uitzagen waardoor er nu een klein gaatje naast de linkerbovenhoek van mijn kookplaat zit
- het onjuist plaatsen van de koelkast in zijn behuizing waardoor hij niet goed sloot

Tja.
  Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 19:28:56 #59
5428 crew  miss_sly
pi_51568200
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm het zal ook eens niet 020 zijn.

Beverwijk is geen Amsterdam

Volgens mij is montage een kwestie van de keuken plaatsen, inclusief het aansluiten van de apparatuur. Zorgen dat de juiste leidingen op de juiste plaatsen liggen enzo, hoort niet bij de montage, in veel gevallen. Dat van die vaatwasser zou dus, hoewel natuurlijk ontzettend rot, best eens geen kwestie van de leverancier kunnen zijn.

Dat van de afzuigkap uiteraard wel.
Gewoon bellen, zaak uitleggen en netjes docht dringend verzoeken om op zeer korte termijn de zaak naar behoren zonder extra kosten te komen oplossen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:36:23 #60
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51568449
Aansluiten zit er niet (altijd) bij overigens.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51568644
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Beverwijk is geen Amsterdam
Nee, maar die kerels zijn wel Amsterdammers.
quote:
Volgens mij is montage een kwestie van de keuken plaatsen, inclusief het aansluiten van de apparatuur. Zorgen dat de juiste leidingen op de juiste plaatsen liggen enzo, hoort niet bij de montage, in veel gevallen. Dat van die vaatwasser zou dus, hoewel natuurlijk ontzettend rot, best eens geen kwestie van de leverancier kunnen zijn.
Dat is het wel. Ze hebben die leiding zelf afgezaagd en hem vervolgens niet afgedopt. En het verleggen van de waterleidingen zit er wel bij.
quote:
Dat van de afzuigkap uiteraard wel.
Gewoon bellen, zaak uitleggen en netjes docht dringend verzoeken om op zeer korte termijn de zaak naar behoren zonder extra kosten te komen oplossen.
Dat heb ik ook gedaan.
  Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 19:50:09 #62
5428 crew  miss_sly
pi_51568925
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, maar die kerels zijn wel Amsterdammers.
Wat er dan alsnog geen reet mee te maken heeft, uiteraard...
quote:
Dat is het wel. Ze hebben die leiding zelf afgezaagd en hem vervolgens niet afgedopt. En het verleggen van de waterleidingen zit er wel bij.
Als jij dat zo zwart op wit hebt, hoort dat erbij. Als dat niet zo is, zou je eens kunnen informeren wat zij onder montage verstaan...
quote:
Dat heb ik ook gedaan.
Dat heb ik gelezen, nadat ik had gepost. Mijn excuses dat ik dit nog postte.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_51569300
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat er dan alsnog geen reet mee te maken heeft, uiteraard...
Het was dan ook een grapje.
quote:
Als jij dat zo zwart op wit hebt, hoort dat erbij. Als dat niet zo is, zou je eens kunnen informeren wat zij onder montage verstaan...
Ze hebben al toegegeven dat het hun fout is.
quote:
Dat heb ik gelezen, nadat ik had gepost. Mijn excuses dat ik dit nog postte.
Nou zeg. Bedoelde verder niks naars hoor.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:21:05 #64
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51570189
Oei miss_sly, je wordt wel chagrijnig van in 020 wonen zo te zien.
pi_51570291
Ik leek misschien wat kortaf, maar ik had gewoon haast omdat het eten klaar was.
pi_51570547
Zou het trouwens kwaad kunnen, een paar weken koken zonder afzuigkap?

Anders kunnen we die lui misschien nog aansprakelijk stellen voor drie weken lang uit eten gaan.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:36:37 #67
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51570869
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef Isegrim het volgende:

Anders kunnen we die lui misschien nog aansprakelijk stellen voor drie weken lang uit eten gaan.
Kwaad kan het niet, enigszins vervelend is het wel, omdat je keuken/woonkamer blauw van de rook komt te staan.
pi_51570920
Beetje rustig koken dan maar.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:37:58 #69
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51570937
quote:

Kwaad kan het niet, maar er blijven dan wel etensluchtjes hangen.
pi_51572950
quote:

Kan prima, ik gebruik mijn afzuigkap nooit (zat al in het huis bij aankoop); kookluchtjes mag je best ruiken.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:41:57 #71
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_51575731
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kwaad kan het niet, maar er blijven dan wel etensluchtjes hangen.
Inderdaad. We koken nu nog steeds zonder afzuigkap. Niet optimaal maar het is zeker niet gevaarlijk.
pi_51582316
quote:

In me oude studentenhuis en hier hebben we ook geen afzuigkap. Het kan op zich maar het laat wel meer sporen na. Ik bedoel, als we vroeger patat gingen bakken dan moest je de volgende dag wel wat andere kleertjes aan Verder moet je iets beter schoonmaken en het zorgt voor meer vocht wat niet ideaal is
Amsterdam O+
pi_51582321
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik leek misschien wat kortaf, maar ik had gewoon haast omdat het eten klaar was.
Maar je hebt nog niet dat als je een kookpit aanzet je koelkast licht aanspringt en je met de waterkraan de kookpits aanstuurt?
Amsterdam O+
pi_51582328
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 06:50 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Maar je hebt nog niet dat als je een kookpit aanzet je koelkast licht aanspringt en je met de waterkraan de kookpits aanstuurt?
Nog niet.
pi_52009563
Ik heb vanmorgen een nieuwe afzuigkap gekregen. Ik hoop dat deze wel blijft hangen. De oude hebben ze hier gelaten, wat moet ik daar nou weer mee? Misschien kan ik de motor nog verkopen, die doet het nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')