Het bedrijf schuift zijn verantwoordelijkheden toch gewoon domweg af? Nee hoor, ligt niet aan ons, moet je bij je inboedelverzekering voor zijn. Suuuuuurequote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef werkeend het volgende:
waarom gaat iedereen gelijk roepen dat je advocaten moet sturen en rechtsbijstandsverzekeringen moet inschakelen.. wat is er gebeurd met gewoon eerst bellen en kijken wat het bedrijf voor jouw wil doen.
Superkeukens staat idd niet al te best bekend. Die toko en de keukenconcurrent moet je gewoon ver weg van blijven. Goedkoop is bij hun zeker duurkoopquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef Faithz het volgende:
Ook leuk: http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-48,GGLJ:en&q=ervaring+Superkeukens
quote:
Nee, maar die kerels zijn wel Amsterdammers.quote:
Dat is het wel. Ze hebben die leiding zelf afgezaagd en hem vervolgens niet afgedopt. En het verleggen van de waterleidingen zit er wel bij.quote:Volgens mij is montage een kwestie van de keuken plaatsen, inclusief het aansluiten van de apparatuur. Zorgen dat de juiste leidingen op de juiste plaatsen liggen enzo, hoort niet bij de montage, in veel gevallen. Dat van die vaatwasser zou dus, hoewel natuurlijk ontzettend rot, best eens geen kwestie van de leverancier kunnen zijn.
Dat heb ik ook gedaan.quote:Dat van de afzuigkap uiteraard wel.
Gewoon bellen, zaak uitleggen en netjes docht dringend verzoeken om op zeer korte termijn de zaak naar behoren zonder extra kosten te komen oplossen.
Wat er dan alsnog geen reet mee te maken heeft, uiteraard...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar die kerels zijn wel Amsterdammers.
Als jij dat zo zwart op wit hebt, hoort dat erbij. Als dat niet zo is, zou je eens kunnen informeren wat zij onder montage verstaan...quote:Dat is het wel. Ze hebben die leiding zelf afgezaagd en hem vervolgens niet afgedopt. En het verleggen van de waterleidingen zit er wel bij.
Dat heb ik gelezen, nadat ik had gepost. Mijn excuses dat ik dit nog postte.quote:Dat heb ik ook gedaan.
Het was dan ook een grapje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat er dan alsnog geen reet mee te maken heeft, uiteraard...
Ze hebben al toegegeven dat het hun fout is.quote:Als jij dat zo zwart op wit hebt, hoort dat erbij. Als dat niet zo is, zou je eens kunnen informeren wat zij onder montage verstaan...
Nou zeg.quote:Dat heb ik gelezen, nadat ik had gepost. Mijn excuses dat ik dit nog postte.
Kwaad kan het niet, enigszins vervelend is het wel, omdat je keuken/woonkamer blauw van de rook komt te staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Zou het trouwens kwaad kunnen, een paar weken koken zonder afzuigkap?
Anders kunnen we die lui misschien nog aansprakelijk stellen voor drie weken lang uit eten gaan.
Kwaad kan het niet, maar er blijven dan wel etensluchtjes hangen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Anders kunnen we die lui misschien nog aansprakelijk stellen voor drie weken lang uit eten gaan.
Kan prima, ik gebruik mijn afzuigkap nooit (zat al in het huis bij aankoop); kookluchtjes mag je best ruiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Inderdaad. We koken nu nog steeds zonder afzuigkap. Niet optimaal maar het is zeker niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kwaad kan het niet, maar er blijven dan wel etensluchtjes hangen.
In me oude studentenhuis en hier hebben we ook geen afzuigkap. Het kan op zich maar het laat wel meer sporen na. Ik bedoel, als we vroeger patat gingen bakken dan moest je de volgende dag wel wat andere kleertjes aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Maar je hebt nog niet dat als je een kookpit aanzet je koelkast licht aanspringt en je met de waterkraan de kookpits aanstuurt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik leek misschien wat kortaf, maar ik had gewoon haast omdat het eten klaar was.
Nog niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:50 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niet dat als je een kookpit aanzet je koelkast licht aanspringt en je met de waterkraan de kookpits aanstuurt?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |