abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50417870
Voor m'n nieuwe werkgever in Praag heb ik een 'Crime Register Statement' nodig. Nou weet ik niet wat ze nu precies willen. Een strafblad? Verklaring van goed gedrag? Of iets anders? De eerste kun je niet zomaar een uitdraai van krijgen geloof ik en de tweede wordt pas verkregen na een aanvraag ingevuld door zowel de werknemer als de nieuwe werkgever. Beetje onhandig als die werkgever in het buitenland zit.

Iemand die hier ervaring mee heeft?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:37:35 #2
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_50419252
Een VOG hebben ze idd volgens mij nodig Verklaring omtrent Gedrag
pi_50422640
Ik denk dat je gelijk heb. Moet het dan maar even regelen. Het is in ieder geval duidelijk dat ik nu in de mallemolen van de administratieve rompslomp terecht ben gekomen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:06:15 #4
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_50422874
Kost je 30,25 euro, althans hier in Den Haag dan, ik moet er morgen een aanvragen bij stadsdeelkantoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')