abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50405980
Beste mensen,

ik heb best veel baardgroei en vind 't er tof uit zien als ik een stoppelbaard van ongeveer 2 dagen heb. Wanneer ik me donderdochtend scheer is het vrijdagavond goed zagmaar. Nu heb ik een trimmer gekocht hiervoor alleen die laat op de kortste stand nog te lange haartjes over. Het ziet er dan meer uit als een baard dan als een stoppelbaard. Met een scheermesje doen lukt weer niet want dan wordt 't te glad.

Iemand enig idee wat ik hiervoor kan gebruiken? Misschien gewoon zo'n scheerapparaat met 3 koppen en dan weinig druk zetten zegmaar? Het is dus de bedoeling dat de haartejs rond de 1 mm komen, zelfsnog wel iets korter. Echte stoppels dus en geen haren.

Qua zoeken kon ik wel een beetje topics vinden maar niet het antwoord wat ik precies zocht... alvast bedankt!
pi_50406039
De trimmer van een gewoon scheerapparaat.
pi_50406084
Heb ook een baardtrimmer en bij mij zorgt die zonder opzetstuk wel voor stoppels.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50406792
Scheer je s'avonds .... dan hebbie de volgende dag een stoppelsik ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_50406884
Trimmer van een gewooon scheerapparaat valt me tegen, ben ik echt uren bezig plus dat 't niet echt fijn voelt. Ik zoek eigenlijk gewoon zo'n soort coolskin gebeuren waar je bijvoorbeeld de stand op 0,5 mm zet en je dan gewoon gaat scheren en dat je een stoppelbaard overhoud.
pi_50406979
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef method21 het volgende:
Scheer je s'avonds .... dan hebbie de volgende dag een stoppelsik ....
Ik heb wel redeiljke baardgrooi, maar ook weer niet zo snel
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:57:23 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50407032
MIjn trimmer (Philips) doet het prima, het is net een 1,5/2 dagen stoppelbaardje op standje 1 .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50407903
Hmm, vreemd... ik heb ook een Philips trimmer namelijk die ik op standje 1 kan zetten (met zo'n koppelstuk d'r op). Alleen pakt ie bij mij dan helemaal geen haren mee... kan eroverheen gaan wat ik wil maar hij scheert er niets af.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:21:37 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50407928
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:20 schreef shor het volgende:
Hmm, vreemd... ik heb ook een Philips trimmer namelijk die ik op standje 1 kan zetten (met zo'n koppelstuk d'r op). Alleen pakt ie bij mij dan helemaal geen haren mee... kan eroverheen gaan wat ik wil maar hij scheert er niets af.
Dat is zeker vreemd ja . doet ie het wel? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50408331
Haha ja, hij werkt... net nieuw

Stand 1 is 1,5mm geloof ik... dat gaat toch meer richting een baard dan dat het stoppels zijn?
pi_50413374
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef shor het volgende:
Haha ja, hij werkt... net nieuw

Stand 1 is 1,5mm geloof ik... dat gaat toch meer richting een baard dan dat het stoppels zijn?
Daarna nog even licht met een droog scheermes eroverheen harken... dit kort de haren goed in
pi_50428758
Er moet toch iemand zijn die weet hoe je zo'n stoppelbaard creeert? Je ziet het overal op tv en dergelijke
pi_50430564
Waarom is het zo belangrijk? Scheer je zaterdagavond goed, heb je maandag morgen vast wel weer een stoppelbaard. Word het te lang, scheer het af, dagje glad, en dan weer stoppels.
pi_50431416
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef shor het volgende:
Er moet toch iemand zijn die weet hoe je zo'n stoppelbaard creeert? Je ziet het overal op tv en dergelijke
Zie boven
pi_50431857
doe neit zo moeilijk

scheer je gewoon eens in de paar dagen
errrrrrrrrr.....?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')