oh!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kalm kalm, je moet niet alles eruit willen slaan. Leer je aggressiviteit eens beheersen, vrouw
Studie anatomie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk betreft de temperatuur buiten. Ik zie alleen maar paraderende vrouwtjes met huid doorlatende kleding aan..![]()
Oja, en nu weer studie..
Zie jij tenminste nog iets leuksquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk betreft de temperatuur buiten. Ik zie alleen maar paraderende vrouwtjes met huid doorlatende kleding aan..![]()
Oja, en nu weer studie..
Oh, jij wil ook rond paraderende vrouwtjes zien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie jij tenminste nog iets leuksIk zie alleen maar zonnige daken
Als t leuke vrouwtjes zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, jij wil ook rond paraderende vrouwtjes zien?
Oh, ik bespeur een interessant verhaal aankomen...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, ik bespeur een interessant verhaal aankomen...
Vertel, wat heb je allemaal uitgespookt..
Ja maar... ik ben wel heel liev en onschuldig hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL
Chanty, die onschuld speel je niet echt goed hoor
Dat zou maar zo kunnen. Daar hoor je mij ook niet over.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben wel heel liev en onschuldig hoorIk speel niet
Ik skip de stropdas en het jasje, maar heb wel een overhemd aan (met opgerolde mouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...
Tsja ... you'll never knowquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. Daar hoor je mij ook niet over.
MAAR in dit geval klinkt het niet echt geloofwaardig die onschuld![]()
Werken jijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik skip de stropdas en het jasje, maar heb wel een overhemd aan (met opgerolde mouwen) Collega's zitten hierbinnen daarentegen met een colbertje aan vanwege de kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |