Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:51 schreef CocaColaLight het volgende:
Aansluit in het het ruitje met truien
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Yoni het volgende:
Het is echt vies warm hoor buiten... vind het geloof ik niet zo erg om binnen te zitten.
Hoewel ik liever in bed lag geloof ik... stomme hoest
man in pakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...
Haaai!quote:
checkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..
Ze heeft wel gelijk betreft de temperatuur buiten. Ik zie alleen maar paraderende vrouwtjes met huid doorlatende kleding aan..quote:
Nee niet stom weer, stomme hoest!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..
Doe snel beter worden dan!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |