Ok, je had gelijk. Ik heb het een paar maanden na dit topic eens bij een vriend gehad. Was kant en klaar, maar ik moet zeggen dat het erg goed smaakte. Ik heb er sindsdien niet meer echt aan gedacht, maar door je kick viel het weer op. Ik ga duik morgen weer eens de keuken inquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, wat het uitzien betreft moet je gewoon creatief zijn en het heeft niets van NLse humus qua smaak

natuurlijk, kom maar opquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef Triggershot het volgende:
Als er interesse voor is kan ik ook een Syrisch recept plaatsen.
Tevens ook een 'bestseller' in Istanbul.

Doe jij dat dan na het weken of na het koken?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:28 schreef minilot het volgende:
Tip: ontdoe de kikkererwten van hun buitenste schilletje. Het is even een rotwerkje, maar de structuur van je hummus wordt er zoveel fijner van!

Staafmixer deed het inderdaad prima!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Je kan prima de staafmixer gebruiken

Lekker om op te lepelen met een wortel, rauwe broccoli of wat brood.
 Lekker om op te lepelen met een wortel, rauwe broccoli of wat brood.

En knettergezond. Ik mag dus graag stevig doseren met de sesam, gebruik dan vrij weinig olie.
 En knettergezond. Ik mag dus graag stevig doseren met de sesam, gebruik dan vrij weinig olie.

(invriezen, nog nooit aan gedacht, das wel een idee idd)
 (invriezen, nog nooit aan gedacht, das wel een idee idd)  

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |