Let op dat je bij SnelStart ook betaalt voor onderhoud e.d. (Al zijn het geen wereldbedragen, hoor.)quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef Flipper01 het volgende:
Bedankt voor de tips, ik zal zo nog ff wat googlen!
Davilex heb ik heel weinig vertrouwen in, dat snelstart ziet er wel goed uit!
Das geen vereistte, alleen als je een service abbonement hebt. Daarmee heb je toegang tot de kennisbase e.d.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Let op dat je bij SnelStart ook betaalt voor onderhoud e.d. (Al zijn het geen wereldbedragen, hoor.)
Staat er toch,... onderhoud,...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Das geen vereistte, alleen als je een service abbonement hebt. Daarmee heb je toegang tot de kennisbase e.d.
Mooie van Snelstart is dat zelfs een niet boekhouder, toch een redelijke boekhouding kan voeren. Of het echt aansluit op de behoeften van een vereniging vraag ik me aan de andere kant wel af.
Over de vrije vertaling van het Engelse woord service kunnen we eventueel wel een apart topic openenquote:
SPAM jongquote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef papsoftware het volgende:
Pap (zie www.papsoftware.nl)
Echt heel goed en heeft ook alle functionaliteit om de ledenadministratie/contributie bij te houden
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef papsoftware het volgende:
Een single-user licentie voor Pap is geheel gratis..
Dan is het toch geen spam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |