Je zag precies het moment dat Bianca voor zichzelf besliste wie ze zal gaan nomineren.
Karin als Bart was meesterlijk! Dat kan Bart in zijn zak stoppen!
[Dit bericht is gewijzigd door Sniper (Datum 07 Oktober 1999).]
In deze tijden van Reality TV is ALLES geoorloofd...Money makes the world go 'round.
Als ik er was, zou ik tegen de tijd van de volgende nominaties in opstand komen. Als ze als groep weigeren om op elkaar te stemmen kan Veronica er weinig aan doen.
Ik vind, en heb vanaf het eerste minuut gevonden dat de nominatie ronde het meest oneerlijke en gemene regel is wat Veronica verzonnen heeft.
Maar wie van de BB bewoners komt op het idee om een rebelie te beginnen? Ik denk aan Ruud, van Jongens, d'is toch niets zo, op elkaar moeten stemmen? En wat kan Veronica eraan doen? Het weekbudget halveren? Ik vind het nomineren een te grote psychologische druk op de al zo kwetsbare omgang van de bewoners. Nederland gaat toch stemmen. (ik trouwens niet want het ligt me niet om iemand die ik eigenlijk niet ken zo KEIHARD te beordelen)Reacties?
quote:
op 10-07-1999 om 11:55 PM schreef isis het volgende:
Maar wie van de BB bewoners komt op het idee om een rebelie te beginnen?
Niemand, er staat natuurlijk in het contract dat ze verplicht zijn te stemmen, en niemand durft de gok te nemen dat 1 deelnemer wel stemt en er met de poen vandoor gaat
Ik twijfel over de genoemde knuffel motieven van Karin. Zie topic Psych. Voer 1. Karin is ook een vrouw en ook al ben je bijna 40 ofzo, dan heb je nog gevoelens van spannend! Teen tegen teen (niet a la Martin en Bart. Dat ze na Maurice bij Bart was gaan liggen leek mij (als vrouw) een herkenbare afleidingtechnique. Want je weet dat je iets doet van voor anderen pijnelijk kan zijn, of je bent niet thuis met sexuele gevoelens voor andere als je man en je probeert jezelf en de andere betrokkenen af te lijden door te doen alsof het de normalste zaak van de werld is. Dus ook jij Bart krijgt van mij een wake up call. En ze lag veel relaxder bij Maurice in bed hoor!
Niet mee eens, ik denk niet dat ze zo op het geld zitten te denken op dit moment. In het begin zei Bianca iets heel zinnigs hoor! (over de eerste ronde nominaties) Ze zei zoiets van : Je moet goed bedenken met wie je 100 dagen vol kan houden! Op dit moment zijn ze heel erg met elkaar bezig, en niet met het geld en wantrouwen tegenover elkaar om het geld. Wantrouwen komt meer van bang zijn om weggestemd te worden, wat natuurlijk de kans om het geld te winnen wegneemt, ja zeker. Maar ze willen verder, naar de volgende ronde. Iedere stap is het doel volgens mij, niet 31 december. En om iedere stap te kunnen verdragen, moet je heel wat vriendschappen hebben binnen het huis.
quote:
op 10-08-1999 om 12:14 AM schreef isis het volgende:
Pinball,Niet mee eens, ik denk niet dat ze zo op het geld zitten te denken op dit moment. In het begin zei Bianca iets heel zinnigs hoor! (over de eerste ronde nominaties) Ze zei zoiets van : Je moet goed bedenken met wie je 100 dagen vol kan houden! Op dit moment zijn ze heel erg met elkaar bezig, en niet met het geld en wantrouwen tegenover elkaar om het geld. Wantrouwen komt meer van bang zijn om weggestemd te worden, wat natuurlijk de kans om het geld te winnen wegneemt, ja zeker. Maar ze willen verder, naar de volgende ronde. Iedere stap is het doel volgens mij, niet 31 december. En om iedere stap te kunnen verdragen, moet je heel wat vriendschappen hebben binnen het huis.
Mee eens, ik doelde ook vooral op het voornemen om te rebelleren tegen het stemmen. Ik denk dat de $$ dan zeker mee gaan spelen.
Verder had bianca idd een goed punt over 100 dagen volhouden, maar (zoals iemand ergens al zei) voor de mensen die er voor het geld zitten kan het ook een overweging zijn om "sterke" tegenstanders snel weg te hebben.
De bewoners die Machiavelli's werken gelezen hebben (bart sorry) hebben daarin zeker een voorsprong denk ik.
Ik ben benieuwd of de bewoners nu voor "de groep" gaan of voor zichzelf?
als iedereen weigert dan stopt V niet met uizenden, dan moeten ze het maar pikken = iedereen nog ff veel kans om geld te winnen! (en hoe!)
Keywords: ALS en IEDEREEN
Misschien ben ik de waard die z'n gasten niet vertrouwd , maar ik weet niet of ik het risico zou nemen.
Het is heel makkelijk voor veronica om te suggereren dat 1 van de bewoners wel heeft gestemd, en zo de rest (iedereen) dwingt om het ook te doen. (zou ik doen als ik V. was)
quote:
op 10-08-1999 om 01:36 AM schreef GeGs het volgende:
volgens het contract-verhaal dat nog ergens op een stroompje staat hebben ze de truck om te suggereren dat iemand anders 'al gesprongen' is al gebruikt bij de contracten en weten ze dat. Zouden ze er een tweede keer intrappen? (als ze er de eerste keer al in zijn getrapt...)
Beste GeGs, tot nu toe heb ik alles in deze topic kunnen volgen, maar de betekenis van dit bericht ontgaat me eerlijk gezegd. Okay ik neem aan dat je het niet over een vrachtwagen hebt, maar over een kunstje, maar hoezo 'al gesprongen'? You lost me! (Ik hoop in alle oprechtheid dat je niet op je p*k bent getrapt, want deze reactie is absoluut niet bedoeld om je af te katten. Ik ben alleen benieuwd naar wat je probeert duidelijk te maken.)
No offence taken!
Ik was weer eens in _mijn_ wereld (functioneel autist...?)
En ik spel vaut...
Er was in den beginne bij Fok een pagina met daarom opgenomen gesprekken van de bewoners, 1 daarvan ging over de contracten. In dat gesprek verteld iemand dat voo zei dat hij/zij niet zo moeilijk moest doen over het tekenen. De rest zou allemaal al getekend hebben... Dat bleek dus niet waar.
Zo hopelijk duidelijker!
Nog even voor de astrologisch geïnteresseerden:
Bart: Maagd - aarde
Bianca: Maagd - aarde
Maurice : Tweeling - lucht
Ruud : Weegschaal - lucht
Sabine: Weegschaal - lucht
Willem : ? - wsch. aarde
Karin : ? - wsch. water
Mona: ? - wsch. vuur (misschien Leeuw)
Voor hen die dit iets zegt: aardige vreemde samenkomst van elementen, he ?
Graag reacties van geïnteresseerden.
Ruud niet omdat nu eenmaal de regels zo zijn (ik meen me te herinneren dat hij meteen doorsloeg toen Bianca hem in het geheim een horloge in de la liet zien en hij naar de dagboekkamer moest)
Maurice alleen als ze het allemaal doen, zelf kan hij niets
Bart niet omdat hij gewoon voor de 250000 gaat en er dus mensen uit moeten
Willem zie ik het nog wel durven
Biance durft het ook wel
Mona zie ik ook nog wel niemand nomineren in de hoop dat ze er dan zelf niet uit hoeft
Sabine oh oh oh wat is het toch naar maar ik nomineer ....
Karin is een 'tough cookie' en die wil toch ook het geld dus die nomineert wel.
Ik ben benieuwd.
Groeten Michiel
[Dit bericht is gewijzigd door Michiel (Datum 08 Oktober 1999).]
Groet,
uw social wetenschapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |