Omdat ik als freak zijnde, het veeeeeeeeeeeel te vaak gekeken hebquote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Waarom kennen jullie al die freaky-facts allemaal uit je hoofd?![]()
The fruit drying phsycopathquote:Op zondag 17 juni 2007 13:45 schreef -Mo- het volgende:
1: Chandler denkt dat zijn psycho roommate Eddie weg is.
dat klopt, maar om dan de quotes uit je hoofd te kennen.....quote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Omdat het geweldig is en hoe vaak je het ook ziet het elke keer weer leuk is.
Ik kijk al heel lang Friends en ik heb elke aflevering minstens 8 keer gezien ongeveer, maar ik ben geen freak die elke dag een Friends marathon houdtquote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
dat klopt, maar om dan de quotes uit je hoofd te kennen.....
Ik heb nu iedere aflevering 2 keer gekeken in een periode van 3 á 4 jaar. Ik ken de verhaallijn precies uit mijn hoofd, maar die details niet. Dat wil ik ook niet, anders kijk ik het de volgende keer niet meer.
Waarschijnlijk gaat ie nu antwoorden met 'het gaat om het idee' of 'ik kan niet alles onthouden'.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie nu antwoorden met 'het gaat om het idee' of 'ik kan niet alles onthouden'.
Maar ja....beter doet hij die quotes even zoals ze horen.
Jaaaquote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Rachel denkt dat zo'n vrouw de vader van Chandler is.
"The scientist guy? Really?"quote:
quote:"You Bitch!"
quote:"This is what evil must taste like"
Als Rachel weg gaat bij Monica en ze samen met Phoebe aan het inpakken zijn en ruzie krijgen?quote:
Als de zus van Rachel er achter komt dat de korting bij Ralph Lauren niet 25 maar 35 procent korting isquote:
Die eerste kan ook nog zijn dat Monica aan de groep verteld dat Chandler een Third Niple heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |