Nouja eigenlijk wel hoor als jij een echt goed bod zou doen zou ik er over denken om hem weg te doen anders hou ik hem zelf end oe ik er een sim only in want ben erg tevreden met het toestelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
60,-
Meer vind ik gewoon zonde.
Het is natuurlijk niet zo zeer de prijs die ik noem als meer hoe graag je weer een nieuw mobieltje wilt.
Ben bang dat dat voor 60 euro wel lastig gaat wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:06 schreef Lamon het volgende:
-Ik wil wel kunnen internetten, foto's maken, filmpjes maken en bluetooth houden.
Iemand een betaalbare oplossing?
Ja rare time-outs enz...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, bokt Fok! bij jullie ook af en toe? Geen pagina's willen laden, en zo. Of ligt het weer aan mijn verbinding?
Nee, ik heb er ook last van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, bokt Fok! bij jullie ook af en toe? Geen pagina's willen laden, en zo. Of ligt het weer aan mijn verbinding?
Ik ervaar dat als normaal inmiddels.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, bokt Fok! bij jullie ook af en toe? Geen pagina's willen laden, en zo.
Irri tandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef sig000 het volgende:
Die 2 nerds zijn weer bezig.Serverwerkzaamheden bij TRUE in Redbus
Ik ga morgen sowieso langs Orange om mijn abonnement te verlagen van 20,- naar 12,50 omdat dat na 1 jaar mag, met de melding dat ik daarna lekker sim only ga bij een andere provider met mijn antieke Nokia 8310, misschien dat ze daarna nog een leuk bod doen, en anders kunnen ze de narigheid krijgen, als ze daar niets mee doen, ik kan van mijn principes soms net zo veel genieten als een leuk mobieltje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben bang dat dat voor 60 euro wel lastig gaat worden
gsmshop moet je langsgaan die hebben altijd de beste aanbiedingenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga morgen sowieso langs Orange om mijn abonnement te verlagen van 20,- naar 12,50 omdat dat na 1 jaar mag, met de melding dat ik daarna lekker sim only ga bij een andere provider met mijn antieke Nokia 8310, misschien dat ze daarna nog een leuk bod doen, en anders kunnen ze de narigheid krijgen, als ze daar niets mee doen, ik kan van mijn principes soms net zo veel genieten als een leuk mobieltje.
Lieten ze het forum maar eens met rust..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef sig000 het volgende:
Die 2 nerds zijn weer bezig.Serverwerkzaamheden bij TRUE in Redbus
Da's wel een hele relatieve conclusie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Search werkt redelijk goed toch tegenworodig
Eensch!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's wel een hele relatieve conclusie.
Nee de search is echt 1000-maal crap in vergelijking met toen.
nog vikingen gespot ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff, vinden jullie mij nou echt niet dapper dat ik zomaar in dit barbaarse en middeleeuwse land naar de tandarts ben geweest??
Ik heb niets met of tegen tandartsen. Ik eet bijna nooit meer iets suikerachtigs, dus mijn tanden zijn al 3 jaar nauwelijks achteruitgegaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff, vinden jullie mij nou echt niet dapper dat ik zomaar in dit barbaarse en middeleeuwse land naar de tandarts ben geweest??
Ik ben net inlevend genoeg om eenquote:
Ja, ik woon in Ierland. Ga zo'n twee keer per jaar met frisse tegenzin naar NLquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je zit dus in het buiteland ofzo en af en toe weer terug in Nederland ?
Tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Ierland. Ga zo'n twee keer per jaar met frisse tegenzin naar NL
ok dat kanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon, verhuizen
Wij wilden altijd al naar Ierland, sinds we er voor de eerste keer op vakantie gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |