okeequote:
Sweet dreams!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Mensen voor wie het nu al weer bijna 3 uur is, weltrusten.
Morgen om 01.00 uur verwachten we een samenvatting van je waaruit blijkt dat je de stof verwerkt hebt.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
okee
Iemand gaf me een link hiernaartoe maar weigerde een samenvatting te geven
http://en.wikipedia.org/wiki/Homunculus
dat ga ik dus niet allemaal lezen
Dus maak jij maar een korte samenvatting dan![]()
Waarschijnlijk doe ik tot die tijd niks anders dan stof inademen maar tochquote:Op maandag 18 juni 2007 02:59 schreef svann het volgende:
[..]
Morgen om 01.00 uur verwachten we een samenvatting van je waaruit blijkt dat je de stof verwerkt hebt.
Tot stof zullen we alle vergaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe ik tot die tijd niks anders dan stof inademen maar toch![]()
Qquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:28 schreef Q. het volgende:
Echt wel.
Ga doodquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:07 schreef Grim9 het volgende:
Kalende nichten.
Ow, nou word ik gebannedquote:
Maar ik wil niet dat dat hier mag. Dit is een kwaliteitstopic in onzin namelijk!!!!!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
blaat kwaliteitstopic in onzin blaat
Lees er eens een stuk of wat terug en ga je dan schamen!!!!quote:
Rond die tijd, ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe hebben jullie in godsnaam 93 delen vol gekregenin 1985 begonne ?
Ah netjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rond die tijd, ja.
Het is goddomme geen slowchat.
Telefoonprobleem is opgelost trouwens. Mijn tante had nog een Samsung D600 liggen, die ik wel mocht hebben. Ik doe het er voor.
Het scherm is helaas wel erg gekrast, dus ik heb voor 12,50 een nieuw raampje besteld, en voor 15,- zet een zaak hem er even voor me in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah netjesleuke telefoon
had hem ook bijna genomen ipv die w810i
succes!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:38 schreef Lamon het volgende:
Morgen een bruiloft. Gemeentehuis, kerk, feest met karaoke, de godvergeten hele dag..
Ik gun ze alle geluk van de wereld, maar ik ben er geen fan van.
en ik ging mijn vuilnis buitenzettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:44 schreef Ole het volgende:
Zo kjoet!!!![]()
staan hier 2 mensjes voor mijn deur superromantisch te zoenen en zo..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:10 schreef Ole het volgende:
wie heeft trouwens BG weer losgelaten????
Ik heb hem zonet ook gekeken. Het is natuurlijk totaal niet objectief. Het kostengedeelte heeft veel meer haken en ogen dan hij schetst. Bovendien vond ik de Guantánamo Bay-link ver beneden zijn niveau. "Kijk die terroristen eens medische zorg krijgen!" Alsof ze het volgens hem nu opeens niet verdienen. Terwijl hij er een hele documentaire aan had gewijd als ze slechte medische zorg hadden gekregen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
Volkomen objectief is het allemaal helaas nog steeds niet, maar een fatsoenlijke documentaire is het volgens mij toch wel.
Heel heftig in ieder geval...
Naam nog een keer graag?? Ik ben te lui om teerug te zoeken namelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb hem zonet ook gekeken. Het is natuurlijk totaal niet objectief. Het kostengedeelte heeft veel meer haken en ogen dan hij schetst. Bovendien vond ik de Guantánamo Bay-link ver beneden zijn niveau. "Kijk die terroristen eens medische zorg krijgen!" Alsof ze het volgens hem nu opeens niet verdienen. Terwijl hij er een hele documentaire aan had gewijd als ze slechte medische zorg hadden gekregen.
Niettemin heb je gelijk: het is wel een heftige documentaire. Alwéér.
'Sicko' van Michael Moore.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Naam nog een keer graag?? Ik ben te lui om teerug te zoeken namelijk.
Glastonburyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:57 schreef broer het volgende:
O, voor iedereen die het niet in de gaten heeft: Glastonbury op de BBC.
Vertel, hoe was het daar?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Niet doen. Van klagen wordt het leven zo vervelend.
Ik ben een paar dagen naar Oerol geweest. Moet je ook doen, dan vergaat het klagen je wel.
Je doet goed je best maar eerst naar Drs P luisteren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow jullie zijn vast creatief, binnekort een fotoshoot met m'n bandje maar willen een beetje leuke orginele foto's dus niet die standaard rotzooi, hebben jullie nog leuke ideeen ?
Poppunk
dus we gaan niet op een kerkhof staan ofzo![]()
vrollijken blij enz![]()
?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je doet goed je best maar eerst naar Drs P luisteren.
Remlof!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:59 schreef remlof het volgende:
GlastonburyIk was er in 2000, zal eens zappen.
Ik heb ondertussen al te veel gedronken die letters staan niet hélemaal stevig meer en dan kraam jij ook van die onzin uit die ik niet snapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn 2 favorieten zijn "Heen en weer" en Troijka hier en daar. Begin daar eens mee.
Is neer aan het laden nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |