Alsjeblieft, zeg. Dit is geen slowchatquote:Op maandag 18 juni 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom is dit eigenlijk geen centraal topic ?
Een wattes??quote:Op maandag 18 juni 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga je mond spoelen!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Worden boertjes in Ierland nu ook steeds zeldzamer?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oe leuk!!
Wij zijn vandaag naar een county show geweest in Clarenbridge. Zoooooo leuk!! Allemaal boertjes met schaapjes, dan wel koetjes dan wel paardjes die beoordeeld worden op hun schoonheid en dan van die fraaie rozetten opkrijgen als ze mooi zijn. En mensen die hun mooiste groente en fruit laten meedoen aan een schoonheidswedstrijd, en hun zelfgemaakte jam, pies en andere Ierse culinaire laagstandjes. Echt zo leuk om te zien!!
Ik kan niet zeggen dat dat zo is. Volgens mij niet hoor. Nou woon ik midden in een schattig boerendorpje, dus ik zie dagelijks tientallen trekkers voorbij komen. Maar voor zover ik weer is boeren in Ierland nog steeds zeer lucratief.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Worden boertjes in Ierland nu ook steeds zeldzamer?
Zelf ben ik van 6 naar 2 paarden gegaan puur door gebrek aan ruimte. Ik kijk met interesse naar Ierland, alhoewel ik Hongarije als nr1 heb staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat dat zo is. Volgens mij niet hoor. Nou woon ik midden in een schattig boerendorpje, dus ik zie dagelijks tientallen trekkers voorbij komen. Maar voor zover ik weer is boeren in Ierland nog steeds zeer lucratief.
Nou vooruit... met bier dan, Dribbel.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:02 schreef sig000 het volgende:
Toch moet je wel open blijven staan voor de welwillende usert.
Is Hongarije het paardrijwalhalla?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:05 schreef sig000 het volgende:
Zelf ben ik van 6 naar 2 paarden gegaan puur door gebrek aan ruimte. Ik kijk met interesse naar Ierland, alhoewel ik Hongarije als nr1 heb staan.
Hongarije?? Mjah, wel een aardig land, maar het is ook zo plat, alleen in het noorden niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelf ben ik van 6 naar 2 paarden gegaan puur door gebrek aan ruimte. Ik kijk met interesse naar Ierland, alhoewel ik Hongarije als nr1 heb staan.
Ja poestas.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is Hongarijë het paardrijwalhalla?
Vergeet die toffe meren niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hongarije?? Mjah, wel een aardig land, maar het is ook zo plat, alleen in het noorden niet.
Wel lekker veel ruimte op de steppe
O jah, poesta'squote:
Dat is ook een methode.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik bagger overal een beetje rond en dan ben ik weer weg
met jullie kliekje![]()
Nu moeten jullie me overhalen met bitterballen om te blijven lig hier bijna te vergaan van de honger en heb alleen nog maar broodquote:
Volgens mij hebben wij iets meer merenquote:
Babolna was een kippenfarm en begint nu weer aardig aan de weg te timmeren.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O jah, poesta's
't Is al weer een jaar of 5 geleden dat wij er waren. Ook naar zo'n poeta show geweest uiteraard. Viel wel tegen.
Ik moest er even om lachen. Tevreden nu?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu moeten jullie me overhalen met bitterballen om te blijven lig hier bijna te vergaan van de honger en heb alleen nog maar brood
Nee je ziet de ernst er niet van inquote:Op maandag 18 juni 2007 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moest er even om lachen. Tevreden nu?
Wij halen niet over.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow kut zo moest dat in BeF, hoe moet dat hier ?
Prima ontbijt toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou jij lachen als je moest overleven op een broodje met pindakaas
Hmmm ontbijten doe ik niet aan, ik avondeet en ik lunch, en ik snack snachtsquote:
owjee straks moet ik nog op sollicitatiegesprekquote:Op maandag 18 juni 2007 02:32 schreef svann het volgende:
[..]
Wij halen niet over.
Hier wordt een zekere volhardende motivatie verwacht.
Geen idee.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:20 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een voordeel, muggen lusten me niet. Zou dat 't effect zijn van een zorvuldige antistoffenhuishouding in mijn bloed?
Je ken overal posten met een bepaald risico dat je door wat raketgeleerden hier verwijderd wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hmmm ontbijten doe ik niet aan, ik avondeet en ik lunch, en ik snack snachtsochtend slaap ik
[..]
owjee straks moet ik nog op sollicitatiegesprek![]()
Ik heb een ontstoken oog kan je daar ook wat tegen doen ?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken overal posten met een bepaald risico dat je door wat raketgeleerden hier verwijderd wordt.
Conjunctivitis is serious business!! Hup, naar de dokter jij. Morgen op het spreekuur. Zeg maar dat tante ER je stuurt.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een ontstoken oog kan je daar ook wat tegen doen ?
Ja i know, nouja niet echt ontstoken maar ik heb nogal de neiging erin te gaan wrijven en nu zat er waarschijnlijk iets en en dus een sneetje in m'n ooglidquote:Op maandag 18 juni 2007 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Conjunctivitis is serious business!! Hup, naar de dokter jij. Morgen op het spreekuur. Zeg maar dat tante ER je stuurt.
Nee serieus hoor, effe mee uitkijken!!!!
Naar de dokter en niet zoveel posten.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een ontstoken oog kan je daar ook wat tegen doen ?
Wel een mooi excuus om morgen niet te hoeven leren hequote:Op maandag 18 juni 2007 02:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Naar de dokter en niet zoveel posten.
Dat is het ookquote:
Die is er nietquote:En ik heb geen beeld van jullie
waar is de groepsfoto![]()
Dat moet je verdienen.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Truste mam
vergeet je niet lekker ontbijt op bed voor me te maken dan![]()
okeequote:
Sweet dreams!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Mensen voor wie het nu al weer bijna 3 uur is, weltrusten.
Morgen om 01.00 uur verwachten we een samenvatting van je waaruit blijkt dat je de stof verwerkt hebt.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
okee
Iemand gaf me een link hiernaartoe maar weigerde een samenvatting te geven
http://en.wikipedia.org/wiki/Homunculus
dat ga ik dus niet allemaal lezen
Dus maak jij maar een korte samenvatting dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |