Ik heb anders zojuist in een heerlijk gevuld gehaktballetje gehapt. De vulling bestaat uit 3 soorten kaas. Witte cheddar, gele cheddar en rooie cheddar. Cheddar ballen zijn de lekkerste ter wereld!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet BeF proberen ewoar die zijn veel grappiger die happen veel sneller deze mensen gaan dat niet doen denk ik
Bijna iedere nacht Speknek, en vaak I.R. er ook nog bij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef speknek het volgende:
Broer, ElizabethR en Lamon bij elkaar, ik word helemaal mushy inside..
Ah ik ga al bijna over m'n nek van het idee, kan echt niet tegen kaas. Behalve op tosti pizza lasagna burrito of weet ik het wat als het maar goed gesmolten is en niet vloeibaar isquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb anders zojuist in een heerlijk gevuld gehaktballetje gehapt. De vulling bestaat uit 3 soorten kaas. Witte cheddar, gele cheddar en rooie cheddar. Cheddar ballen zijn de lekkerste ter wereld!!!
Ik slaap bijna iedere dag tot 12-1 uur uit en nog maak ik veel minder uren slaap dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Soms, ja soms, echt waar, zou ik willen dat ik geen nachtmens was .....
Ik zou willen weten hoe het is als je, zoals elk verstandig mens, gewoon elke nacht 8 uur slaap pakt.
Meer dan zes uur slaap per nacht verhoogt je sterfkans, dat had ik al eerder verteld toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Soms, ja soms, echt waar, zou ik willen dat ik geen nachtmens was .....
Ik zou willen weten hoe het is als je, zoals elk verstandig mens, gewoon elke nacht 8 uur slaap pakt.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Meer dan zes uur slaap per nacht verhoogt je sterfkans, dat had ik al eerder verteld toch?
Ja, dat had je al eerder verteld. Maar als ik morgen mijn wekker weer naar de eeuwige jachtvelden sla, dan denk ik daar ineens niet meer aan. Meestal gaat het een uur later veel beter hoor, en ben ik klaarwakker en fit. Maar dat opstaan...... Daar ben IK nou een slons in!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Meer dan zes uur slaap per nacht verhoogt je sterfkans, dat had ik al eerder verteld toch?
Eeuwige student ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik slaap bijna iedere dag tot 12-1 uur uit en nog maak ik veel minder uren slaap dan de gemiddelde Nederlander
Het mooiste is, dat ik dat niet zomaar zeg, maar dat het een wetenschappelijk feit is.quote:
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hou van kaas als het maar gesmolten is en niet vloeibaar spreek ik mezelf nu niet een beetje tegne
Ik ga morgen weer proberen te leren, binnekort tentamensquote:
Dat hangt er vanaf, of je slons bedoelt als 'sloddervos', of als 'slet'. In het eerste geval klopt dat namelijk precies. In het tweede geval ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bwoew slaapt al
Hallo speknek. Ben jij een slons??
Maakt het dan nog uit in welk dagdeel die 6 uur slaap zich bevinden ? Ik werk in de volcontinue namelijk..quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het mooiste is, dat ik dat niet zomaar zeg, maar dat het een wetenschappelijk feit is.
Als in "Onderzoek heeft uitgewezen, dat..."
Dat tweede geval herinner ik me nog wel van 'vroegah' op FOK!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, of je slons bedoelt als 'sloddervos', of als 'slet'. In het eerste geval klopt dat namelijk precies. In het tweede geval ook.
Ik zie het al...jij hebt die deadline nodig. 2 dagen vantevoren keihard gaan studeren..quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer proberen te leren, binnekort tentamens
Ik zal m'n dag wel weer gaan vullen met compleet nutteloze dingen om weer niet te heoven leren. Opeens is de afwas gedaan, kamer gestofzuigd
Zeg, wat is volcontinue??quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zie het al...jij hebt die deadline nodig. 2 dagen vantevoren keihard gaan studeren..![]()
Daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:41 schreef BeeDee het volgende:
Maakt het dan nog uit in welk dagdeel die 6 uur slaap zich bevinden ? Ik werk in de volcontinue namelijk..![]()
Ik kom er iedere keer weer opnieuw achter dat die 2 dagen veel te weinig zijn, en iedere keer opnieuw ontdek ik dat weerquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zie het al...jij hebt die deadline nodig. 2 dagen vantevoren keihard gaan studeren..
Ochtendienst; 07:00 - 15:00, middagdienst; 15:00 - 23:00, nachtdienst; 23:00 - 07:00 en deze diensten draai ik in een rooster van 2-2-3. Dus; 2 ochtenden, 2 middagen, 3 nachten en dan 4 dagen vrij en de volgende ronde heeft dan 2 ochtenden, 3 middagen en 2 nachten enz...verwarrend maar da's globaal het idee.quote:
Het is best zwaar bij tijd en wijle...vooral nachtdiensten heb ik moeite mee. Maarja..daar staat natuurlijk een goede vergoeding tegenover.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
Vooral vermoeiend lijkt me!!
Afijn, ik ga met Norah Jones naar bed. Don't know why.....
Weltrusten allen en Lamon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |