En voor Eindhoven en voor Helmond en voor TOP en voor RBCquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:36 schreef DarkShine het volgende:
Voor Den Bosch een nieuwe derby
Ik moest toch een TVP hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En voor Eindhoven en voor Helmond en voor TOP en voor RBC
Ik denk dat RKC volgend seizoen weer terug keert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef dndiek het volgende:
Dat ADO en RKC maar een paar jaartjes in de JL mogen blijven
Ze moeten wel, gebeurd dat niet zou het weleens beroerd kunnen gaan aflopen met die club denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik denk dat RKC volgend seizoen weer terug keert.
Eerste twee speelrondes van paar posts hierboven kunnen dus de prullenbak in.quote:Fout competitieschema in omloop
Enkele supporterssites van clubs uit de Jupiler League melden het voorlopige competitie-programma voor het seizoen 2007/'08 op hun site. Deze programma's kloppen niet.
Het voorlopige officiële programma van de Jupiler League wordt op 28 juni aan de clubs voorgelegd.
Bron: knvb.nl
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef DarkShine het volgende:
Makkelijk gaat RKC het iig niet krijgen. met ADO & FCDB heb je immers al 2 grote concurrenten.
Klopt, net als Fortuna en Cambuur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eagles gaat eindelijk weer promoveren.
Contract wat er was wordt gewoon integraal overgenomen. Er veranderd niks, behalve de zender.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Tien naar RTL. Ben benieuwd naar de gevolgen voor de Jupiler League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |