quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor ons beiden. Maar niet voor elkaar.
quote:
Schatjequote:
Helaasch, allemaal binnenhalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:59 schreef OA het volgende:
M, om meteen maar ff met de deur in huisch te vallen:
Kunnen die 3 bestanden, elders geplaatst, afzonderlijk worden bekeken of moeten ze eerst allemaal binnen zijn?![]()
In het laatste geval gaat het nog wel even duren...![]()
Werkt het aanstekelijk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zijn ze hier toch allemaal heerlijk blij op de vroege morgen!!
gezelliequote:
Kuukiequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaasch, allemaal binnenhalenMijn excuses voor dit ongemak
Dat hoeft niet, ik ben eigelijk altijd vrolijk!quote:
Dan pas je prima in het Koffieplaatje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat hoeft niet, ik ben eigelijk altijd vrolijk!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heb je trouwens in topic 987245 gepost?
Ik ga hier echt geen 128 openen...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Alstie niet mooi was, had ik geen 1,5 uur aan het prepareren en uploaden besteed.....
quote:
Heejjquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:05 schreef kless het volgende:
môgùùhhhh
Was het zo heftig?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:07 schreef kless het volgende:
Zoo bak bruin slootwater met lekker smaakje er bij en nu langzaam die dromen verwerken....
details aub...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:07 schreef kless het volgende:
Zoo bak bruin slootwater met lekker smaakje er bij en nu langzaam die dromen verwerken....
Nah, die mogen best achterwege blijven. Tenzij het over mij ging, en dat ging het niet.quote:
Ja zoiets, Er achter komen dat je sommige mensen wel vaker wil zien. (en nog veel meer me zou willen doen)quote:
Ja... vertel nou eens hoe het zit... met jou en de liefdequote:
Whehe...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:12 schreef kless het volgende:
[..]
Ja zoiets, Er achter komen dat je sommige mensen wel vaker wil zien. (en nog veel meer me zou willen doen)
Das niet leuk om te hebben als je moet leren, slecht voor de discipline enzo (niet dat dit hier helpt, maar is gewoon een soort van wakker worden)
Hopenloos,èèn groot drama.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... vertel nou eens hoe het zit... met jou en de liefde
En is het wél wederzijds, dan komt alsnog alles goed!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
confronteer die persoon ermee, hoor dat het niet wederzijds is en alles komt weer goed
Moa ja ik denk dat ik nu wel de kloten heb & genoeg ego om weer een keer een blauwtje te kunnen lopen dat er daarna nog wel iets van me over is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
confronteer die persoon ermee, hoor dat het niet wederzijds is en alles komt weer goed
Dat klopt.quote:
quote:Vrouwen moet niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
Geloof me... Als je duidelijkheid hebt voel je je sowieso beter... T is ff slikken als je slecht nieuws krijgt, maar dan kun je met frisse moed weer geconcentreerd aan het werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef kless het volgende:
[..]
Moa ja ik denk dat ik nu wel de kloten heb & genoeg ego om weer een keer een blauwtje te kunnen lopen dat er daarna nog wel iets van me over is.
ikke...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... vertel nou eens hoe het zit... met jou en de liefde
Ja, jijquote:
ja euh die uitspraak heb ik ook maar gejat van een VROUWquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hoe het met je liefje isquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat wil je weten lieverd....????![]()
![]()
1 nadeel zit daar wel aan, mannen klagen nauwelijks over hun eigen uiterlijk, dus vaak is er met hun innerlijk dan ook dubbel zoveel misquote::Vrouwen moet niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer ms
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja. Jij ook, kom op!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |