Vaak is zoeken bij jezelf het foutste wat je kan doen...weet er alles van... In dit geval valt jezelf misschien niets te verwijten... Kop op kerel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, van papenveer naar de vlinder, en vanaf daar de bus naar d'r werk.
[..]
Ik probeer uit alle macht alles op een rijtje te zetten, maar ik begrijp het simpelweg niet...
[..]
Trusten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind van wel, maar ben nu echt weg.
Daar begin ik toch sterk aan te twijfelen na de afgelopen 6 maandenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vaak is zoeken bij jezelf het foutste wat je kan doen...weet er alles van... In dit geval valt jezelf misschien niets te verwijten... Kop op kerel..
niets, maar omdat je zei "De hele dag"quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en wat is er dan mis met die 10 minuten![]()
Daarom had ik het ook over de vorige dag,quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets, maar omdat je zei "De hele dag"
en dies net 10 minuten oud
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bedoel je sex misschien...![]()
![]()
![]()
slaap lekker....![]()
![]()
![]()
ik drink alleen bierquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een smileys
ruilen voor een breezer?
hoeveel sms'jes heb je gestuurd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar begin ik toch sterk aan te twijfelen na de afgelopen 6 maanden
Nou zou ik ook niet weten wat ík fout gedaan heb, maar ik vraag me gewoon af waarom zij niet reageert...
truste lennyquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
truste jongens en meisjes![]()
maak het niet te laat en dat ik er niks van hoor he
Dit moet je niet bij jezelf gaan zoeken jonge! Het is moeilijk, maar wacht af tot morgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar begin ik toch sterk aan te twijfelen na de afgelopen 6 maanden
Nou zou ik ook niet weten wat ík fout gedaan heb, maar ik vraag me gewoon af waarom zij niet reageert...
Bierquote:
nu 3.quote:
maar dat zeg ik tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit moet je niet bij jezelf gaan zoeken jonge! Het is moeilijk, maar wacht af tot morgen.
ik wist het nog nietquote:
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar dat zeg ik toch
Ik zoek het ook niet zozeer bij mezelf, maar ik wil gewoon weten waarom ze niet reageert.
Ik hoop van harte dat ik morgen wakker gesmst wordt ofzo
GlenFiddich 18 yrquote:
Hehe, dat zijn nog eens combo's !quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
nu heb ik helemaal stom: halve liter glas: voor de helft vol met wodka, de andere helft crystal clear.
Smaakt prima btw.
Hehe idd!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees het ergste.
must....
stop...
thinking....
about....
it.....
haha, zolang er genoeg drank is kom ik de tijd wel doorquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leuk dat je die ook lekker vind, kunnen we nog eens samen op een onbewoond eiland zitten.![]()
Haha echt waar, haha dat wist ik niet eens joh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das een Admin op fok hoor
best een lieve
mooi verrot...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nu 3.
Althans, wel veel meer, maar gisteravond eentje, rond 00:00.
Daarna om 10:30 en nu net eentje.
Max half uur geleden.
Van jou wel jaquote:
Ik ook wel zonder die verdomde drank hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, zolang er genoeg drank is kom ik de tijd wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |