quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Hebben we zin in: koffie - espresso - cappuccino - macciato en dergelijks?
Ik wel.![]()
Ja, echt, ik vind het echt zwaar arelaxed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Sodeju.. kerel... kom op... is het werkelijk zo klote met je?
14.gif.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen weer vroeg naar Utrecht moet, anders was ik langsgekomen.
Ik ben altijd in voor een zuip.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
ik wil zuipen.
en hard ook.
nou was ik net in de vlinder, maar daar was bijna niemand.
En om nou in m'n eentje daar te gaan zitten...
Ja nu moet je (proberen) je er niet meer druk over te maken. En anders stuur je morgen gewoon (na 14.00 uur) 'ik wil je nu zien, ben je thuis want dan kom ik nu naar je toe'quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed, ik ga proberen om me er tot morgen zo rond 14:00 niet meer druk om te maken
tevergeefse poging, weet ik nu al
en dan hoop ik dat ze op m'n laatste sms (net verstuurd) wel antwoordt.
Zo niet, weet ik voldoende ben ik bang.
ik ben niet depri hoorquote:
Haha, dat doet me goed. Ik meen het ook nog hoor!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, echt, ik vind het echt zwaar arelaxed.
Ik meen 't.
[..]
14.gif.
zelfs de moeite genomen om er .gif achter te zetten.
en dan zei je een paar topics geleden dat ik frustraties had..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben niet depri hoor... het is alleen... tja... ik mis gewoon af en toe een lief meisje om samen vanalles en nogwat te ondernemen...
en om mee te sexen
En dan was ik denk ik degene geweest die om 7.30 een keer op huis aan zou gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, dat doet me goed. Ik meen het ook nog hoor!
Ik schat, gezien de dingen die ik weet, dat ze rond 14:00 opstaat en rustig gaat aankleden, bakkie koffie doet, krantje gaat lezen en naar d'r werk gaat. Dus dat zou ik eigenlijk voor 14:00 moeten doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja nu moet je (proberen) je er niet meer druk over te maken. En anders stuur je morgen gewoon (na 14.00 uur) 'ik wil je nu zien, ben je thuis want dan kom ik nu naar je toe'
De koffie was lekkerder dan anders, ik weet niet waarom.quote:
Daar sla je de spijker op z'n kop!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben niet depri hoor... het is alleen... tja... ik mis gewoon af en toe een lief meisje om samen vanalles en nogwat te ondernemen...
en om mee te sexen
awww lieverd....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
en om mee te sexen
tof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een zuip.
haha, iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan was ik denk ik degene geweest die om 7.30 een keer op huis aan zou gaan
Goed plan! Moet ze normaal fietsen dan? Want dan is het wel een goede reden. Heb je meteen een goede reden om het voiture van vaders mee te nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik schat, gezien de dingen die ik weet, dat ze rond 14:00 opstaat en rustig gaat aankleden, bakkie koffie doet, krantje gaat lezen en naar d'r werk gaat. Dus dat zou ik eigenlijk voor 14:00 moeten doen.
Kan wel aanbieden om d'r weg te brengen en weer op te halen als ze klaar is, waarna we altijd nog wat leuks kunnen gaan doen...
Pak zelf maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doe maar koffie, met melk en suiker
Daar hoef je geen zeikerd voor te zijn.. t is gewoon arelaxed...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, echt, ik vind het echt zwaar arelaxed.
Ik meen 't.
Noem me een zeikerd of wat dan ook, maar ik kan dit echt serieus haten.
[..]
14.gif.
zelfs de moeite genomen om er .gif achter te zetten.
Ja tering, dat was echt gaaf! Heel wat gezopen die nacht ook! En toen die middag had ik een parkeerbon gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tof.
Ik ook wel, alleen woont hier in dit pauperdorp bijna niemand ie net zoveel vrije tijd heeft als ik, dus ook kan zuipen.
[..]
haha, idd
Tering, die vorige keer was wel echt bar hoor...
06:30 effe de laatste fles wijn opentrekken...
Kom ik om half 8 thuis, lam, staat m'n pa in de keuken z'n broodjes te smeren
copy that.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
en om mee te sexen
Tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
Owja, eer... als je niet zo'n graftakke end van limboland af zou wonen, was ik wel komen zuipen hoor
MPGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
goedenact NachtWacht
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
en om mee te sexen
FrutsFrutsquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg![]()
![]()
![]()
Ja, nee.. ik wil met hetzelfde meisje als weaar ik mee doe sexen ook wel eens een goed gesprek voeren, uit eten gaan, etc.... bla bla je kent het vast wel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nou dat sexen kan tegenwoordig al voor een breezer hoor
ja, van papenveer naar de vlinder, en vanaf daar de bus naar d'r werk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed plan! Moet ze normaal fietsen dan? Want dan is het wel een goede reden. Heb je meteen een goede reden om het voiture van vaders mee te nemen
Ik probeer uit alle macht alles op een rijtje te zetten, maar ik begrijp het simpelweg niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hoef je geen zeikerd voor te zijn.. t is gewoon arelaxed...
Komop.. Vat een pilske, een whisky of een cognac. Of alledrie, en probeer het eens ff voor jezelf op een rijtje te krijgen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tering, dat was echt gaaf! Heel wat gezopen die nacht ook! En toen die middag had ik een parkeerbon gehad
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
Ik heb gewoon een goede dag gehad vandaag, ik ben lekker zo happy today![]()
Wie doet ermee?![]()
![]()
![]()
sex is een bijzaak.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou dat sexen kan tegenwoordig al voor een breezer hoor
precies.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee.. ik wil met hetzelfde meisje als weaar ik mee doe sexen ook wel eens een goed gesprek voeren, uit eten gaan, etc.... bla bla je kent het vast wel...
ervaring mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nou dat sexen kan tegenwoordig al voor een breezer hoor
Nou nee ik seks niet met meisjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee.. ik wil met hetzelfde meisje als weaar ik mee doe sexen ook wel eens een goed gesprek voeren, uit eten gaan, etc.... bla bla je kent het vast wel...
is goed lennyquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
truste jongens en meisjes![]()
maak het niet te laat en dat ik er niks van hoor he
ik ben al een tijd lang happyquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
Ik heb gewoon een goede dag gehad vandaag, ik ben lekker zo happy today![]()
Wie doet ermee?![]()
![]()
![]()
Trusten maatquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
bedoel je sex misschien...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |