was nog niet zo ver met quotenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik word hier gewoon genegeerd...![]()
![]()
ik heb er wel de knaken voor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Efteling is wel een goed plan! Dat vinden chicks () altijd leuk!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
was nog niet zo ver met quoten
Laatste altijd lekkerste he![]()
![]()
There's probably only one way to find that out!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat bedoel ik niet.
Ik zou het wel kunnen waarderen als er opeens een chick in m'n kamer staat zo van: hey, kom!
Maar ik weet niet of zij dat ook zo ziet
quote:IHate Myself And Want to Die
Runny nose and runny yolk
even if you have a cold still
you can cough on me again
i still haven't had my fulfill
In the some day X4
What's that sound
Broken heart and broken bones
think about how a castrated horse feels
one more quirky cliche' phrase
you're the one i wanna refill
In the some day X4
What's that sound?
(incoherent mumble during the solo:)
most people don't realize that
two large pieces of coral painted brown
and attached to his skull with common wood screws
would make a child look like a deer
In the some day X4
What's that sound?
Runny nose and runny yolk
even if you have a cold still
you can cough on me again
i still haven't had my fulfill
In the some day
What's that sound X4
Ja, dat is waar..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
There's probably only one way to find that out!
En terecht! Maar vrouwen zijn soms zo moeilijk te doorgronden! En als je de stap waagt, weet je wel meteen hoe zij erover denkt. Maar ik neem aan dat je dat ook wel uit het sms contact hebt kunnen opmaken.quote:
heeft ie gedaan lieverd....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]!
Geef jij je dame eens ff een toepasselijk welkom!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
!
eer-ik is niet jouw dame!quote:
Ja, daarom begrijp ik deze 'actie' effe nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En terecht! Maar vrouwen zijn soms zo moeilijk te doorgronden! En als je de stap waagt, weet je wel meteen hoe zij erover denkt. Maar ik neem aan dat je dat ook wel uit het sms contact hebt kunnen opmaken.
helemaal boven aan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
eer-ik is niet jouw dame!
Wat trouwens ook nog kan, is dat ze morgenochtend/middag ineens belt/smst dat ze het dan pas gezien heeft en sorry bla bla en dat ze je nu wel wil zien!quote:
wil niet zeiken hoor...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En terecht! Maar vrouwen zijn soms zo moeilijk te doorgronden! En als je de stap waagt, weet je wel meteen hoe zij erover denkt. Maar ik neem aan dat je dat ook wel uit het sms contact hebt kunnen opmaken.
leer lezen joh verslaggeverquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]!
ik heb gisteravond rond 23:30 - 00:00 de laatste keer gesmstquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat trouwens ook nog kan, is dat ze morgenochtend/middag ineens belt/smst dat ze het dan pas gezien heeft en sorry bla bla en dat ze je nu wel wil zien!
ook mannen doen dat....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat trouwens ook nog kan, is dat ze morgenochtend/middag ineens belt/smst dat ze het dan pas gezien heeft en sorry bla bla en dat ze je nu wel wil zien!
Ja jonge, maar ik denk niet dat wij de enige mannen zijn die vrouwen niet begrijpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daarom begrijp ik deze 'actie' effe niet
Ook daar weet ik alles van! Soms heb je wel eens zo'n buiquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wil niet zeiken hoor.....maar mannen kunnen net zo erg zijn hoor....
![]()
en ja..ik spreek uit ervaring...![]()
jij....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook daar weet ik alles van! Soms heb je wel eens zo'n bui
mag ik choclademelk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Hebben we zin in: koffie - espresso - cappuccino - macciato en dergelijks?
Ik wel.![]()
ik haat mensen die dat doenquote:
SandernachtWacht...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Ik wel.![]()
Ja ik ben meer bezig met het verhaal van eer-ik, dus ik zag jouw posts niet. Als je een bericht aan het typen bent. refresht je pagina niet, dus had ik jouw post niet gezien!quote:
zit wat in ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja jonge, maar ik denk niet dat wij de enige mannen zijn die vrouwen niet begrijpen
mag ik een liter whisky?quote:
Sander vriend!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Ik wel.![]()
Heel zelden, maar dan relativeer ik de boel altijd wel weer. Maar ook uit ervaring van anderen zeg maarquote:
Het is dat ik morgen weer vroeg naar Utrecht moet, anders was ik langsgekomen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
ik wil zuipen.
en hard ook.
nou was ik net in de vlinder, maar daar was bijna niemand.
En om nou in m'n eentje daar te gaan zitten...
Sodeju.. kerel... kom op... is het werkelijk zo klote met je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit wat in ja.
[..]
mag ik een liter whisky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |