quote:
Feel Like Shit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
En wat the fuck betekent dat?
Dat zou wel erg vaag zijn! Maar dan heeft ze ook moeten lezen dat jij haar wel ziet zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, tyfus, die chick laat opeens niks meer van d'r horen.
Zou ze echt meelezen?
idd....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
En wat the fuck betekent dat?
Das wel ff minderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, tyfus, die chick laat opeens niks meer van d'r horen.
Zou ze echt meelezen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
ik schrik me ook steeds kapot.
Waarom moeten mensen precies op dit soort dagen echt smsbommen naar me sturen
Elke keer denk ik: hehe, eindelijk antwoord.
En dan is het weeeer iemand anders
ja, fuckquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helder. Ach joh, vrouwen. She's playin' hard to get!
Geloof mij, ik zou het écht niet appricieren als iemand zo'n grap met me zou uithalen...quote:
Moeilijke vrouwen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Hard to get spelen is toch niet, eerst zeggen dat je wat wil gaan doen, en daarna ineens niet meer antwoorden?
Volgens mij is ze ook niet aan het werk geweest vandaag, ik ben er vrij zeker van dat ik d'r vanavond heb zien fietsen langs het kanaal
Oeh... de bitchquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Hard to get spelen is toch niet, eerst zeggen dat je wat wil gaan doen, en daarna ineens niet meer antwoorden?
Volgens mij is ze ook niet aan het werk geweest vandaag, ik ben er vrij zeker van dat ik d'r vanavond heb zien fietsen langs het kanaal
Ja sorry, vrijdag smste ik jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
ik schrik me ook steeds kapot.
Waarom moeten mensen precies op dit soort dagen echt smsbommen naar me sturen
Elke keer denk ik: hehe, eindelijk antwoord.
En dan is het weeeer iemand anders
Wheheh.... klooien met een "kloon" over msn of sms is best leuk hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geloof mij, ik zou het écht niet appricieren als iemand zo'n grap met me zou uithalen...
Apartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Nah, zei dat ik ook altijd heel toevallig op moeilijke vrouwen val.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik meen dat je laatst nog wat anders zei...
s
Ja ach, je moet het maar ff laten gaan joh! Anders maak je jezelf helemaal gek!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
GODVERDOMME, WAAROM MOET HET OP DIT GEBIED OOK ALTIJD VERTIEFT GAAN BIJ MIJ
geen idee... hier gaat t ook niet echt geniaal... ik val steeds voor OF bezette dames, OF dames die mij wel als "een" vriend zien, maar niet meer willenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
omdat vrouwen moeilijk zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
chickiesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Chick is echt zo'n foute benaming voor een meid(vind ik dan) maar wel kut voor je eer-ik
Zegt mijn meisje ook altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Chick is echt zo'n foute benaming voor een meid(vind ik dan) maar wel kut voor je eer-ik
awwww....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
op nieuwe nr. jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja sorry, vrijdag smste ik je
altijd nog beter dan wijf toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
fuck no, ik wil gewoon antwoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, je moet het maar ff laten gaan joh! Anders maak je jezelf helemaal gek!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
geen idee... hier gaat t ook niet echt geniaal... ik val steeds voor OF bezette dames, OF dames die mij wel als "een" vriend zien, maar niet meer willen
quote:
Ik heb wel eens het idee dat ik er maar beter mee kan uitscheien en gewoon a-sexueel moet wordenquote:
Fuck die shit ouwe! Je moet gewoon morgen bij haar voor de deur staan en zeggen dat je haar meeneemt naar [insert leuke plek] dan loopt het wel los!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op nieuwe nr. ja
[..]
altijd nog beter dan wijf toch?
en chick vind ik altijd wel vrij positief...
aangezien chick vaak wel geassocieerd wordt met lekker wijf
[..]
fuck no, ik wil gewoon antwoord.
Paki belde net dat ik morgen vrij ben, dus ik wil morgen gewoon wat met d'r gaan doen.
Als zij zegt dat ze ook wat wil gaan doen, dan moet ze niet ineens zo raar gaan doen toch
morgen toch maar naar de efteling?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op nieuwe nr. ja
[..]
altijd nog beter dan wijf toch?
en chick vind ik altijd wel vrij positief...
aangezien chick vaak wel geassocieerd wordt met lekker wijf
[..]
fuck no, ik wil gewoon antwoord.
Paki belde net dat ik morgen vrij ben, dus ik wil morgen gewoon wat met d'r gaan doen.
Als zij zegt dat ze ook wat wil gaan doen, dan moet ze niet ineens zo raar gaan doen toch
nee!!!!...ze is he niet waard....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb wel eens het idee dat ik er maar beter mee kan uitscheien en gewoon a-sexueel moet worden
Ja, alleen jammer dat ze altijd tot 14:00 slaapt ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fuck die shit ouwe! Je moet gewoon morgen bij haar voor de deur staan en zeggen dat je haar meeneemt naar [insert leuke plek] dan loopt het wel los!
ik zat er wel aan te denken jaquote:
Dan zijn alle vrouwen die dit jaar de revu gepasseerd zijn het niet waard zeker..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee!!!!...ze is he niet waard....![]()
Zo groot is Papenveer nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze altijd tot 14:00 slaapt ofzo.
En ik weet niet precies waar ze woont, maar dat is wel makkelijk te achterhalen...
Maar ik ben bang dat ik het dan helemaal verneuk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zat er wel aan te denken ja
[..]
Dan zijn alle vrouwen die dit jaar de revu gepasseerd zijn het niet waard zeker..
Ik zoek wel een of ander dik lelijk wijf uit, als me dat zelfs niet lukt kap ik er echt mee
vatsige vrouwen.. 13quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn alle vrouwen die dit jaar de revu gepasseerd zijn het niet waard zeker..
Ik zoek wel een of ander dik lelijk wijf uit, als me dat zelfs niet lukt kap ik er echt mee
Eeeej Lennyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai fruts
eeeejjj MMquote:
Efteling is wel een goed plan! Dat vinden chicks (quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ja, maar dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo groot is Papenveer niet
Wat kun je verneuken, je gaat ergens heen desnoods ergens een café ofzo. En dan lekker ouwehoeren en het afscheid goed aanpakken. En als ze de boot afhoudt, weet je wel meteen hoe de vork in de steel zit toch?
oeps....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik word hier gewoon genegeerd...![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik word hier gewoon genegeerd...![]()
![]()
Haal dr morgen op, dan bel ik M100 vast uit bed, dat er alsnog werk aan de winkel isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |