abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2002 @ 17:22:03 #251
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_3083048
In alle eerlijkheid , de pijn is echt niet wat je ervan verwacht, ik kan het niet omschrijven, maar het is lang zo erg niet als iedereen zegt, maar ik kan begrijpen dat je er huiverig voor bent.
Onstekingen heb ik trouwens niet meegemaakt, maar tis natuurlijk belangrijk dat je eerst kijkt hoe de hygiene is daar waar je de piercing laat zetten.

T voor mij?

I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_3083050
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:20 schreef Brad het volgende:
iemand nog iets voor mij over??
met hoeveel vrouwen heb je sex gehad?
pi_3083081
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:22 schreef Knuffelbeertje het volgende:
In alle eerlijkheid , de pijn is echt niet wat je ervan verwacht, ik kan het niet omschrijven, maar het is lang zo erg niet als iedereen zegt, maar ik kan begrijpen dat je er huiverig voor bent.
Onstekingen heb ik trouwens niet meegemaakt, maar tis natuurlijk belangrijk dat je eerst kijkt hoe de hygiene is daar waar je de piercing laat zetten.

T voor mij?

Ja natuurlijk. mischien ga ik binnenkort wel een keertje bij zo n piercer kijken. Gebeurde het bij jou eigenlijk door een man of vrouw en kon je daar nog in kiezen?

OK je T, wat heb je nog niet gedan op sexueel gebied en zou je wel graag nog willen?

pi_3083105
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:13 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Post hier voor minimaal 5 minuten de meest maffe foto die op je pc staat.

perdon mijn computer ging flippen.. ik zet eventjes wel ff 2 urls neer want dat footoos posten enzo :s ik laat dat nog maar ff voor wat t is...hierbij 2 urls: http://www.geocities.com/bloemz/Lotje.html?1012648437390
http://www.geocities.com/badbloemz

alleejn sta ik op de meeste erreg stom...

ja..? dus..? en..?
pi_3083126
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:22 schreef Bits het volgende:

[..]

met hoeveel vrouwen heb je sex gehad?

1 (mijn ex)

en 1 iemand anders bijna..... maar ik hield het toch af (had ik het nu wel of niet moeten doen nog niet helemaal over uit, maar dat boeit eigenlijk niet zo)

donderdag 7 februari 2002 @ 17:30:46 #256
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_3083205
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:23 schreef Bits het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. mischien ga ik binnenkort wel een keertje bij zo n piercer kijken. Gebeurde het bij jou eigenlijk door een man of vrouw en kon je daar nog in kiezen?

OK je T, wat heb je nog niet gedan op sexueel gebied en zou je wel graag nog willen?

Mijn piercing is door een vrouw gezet, maar man of vrouw, ik vind het belangrijk dat hij/zij weet waar hij/zij mee bezig is. (was nog een mooie vrouw ook!)

Alles wat ik heb willen doen, heb ik nu wel zo'n beetje gedaan, ( ja, ik ben een wilde).
Maar als ik ergens opkom hoor je het meteen.

T voor jou, wta is je ergste jeugdzonde?

I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_3083311
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:30 schreef Knuffelbeertje het volgende:

T voor jou, wta is je ergste jeugdzonde?

ligt er aan wanneer je jeugd stopt...
mijn ouders waren in ieder geval niet zo blij toen een vriendinnetje en ik hadden zitten drinken toen ze weg waren. Allemaal van die leuke kleurige en zoete likeur en alles door elkaar. dat vriendinnetje moest dus kotsmisselijk terug gebracht worden naar haar ouders dus de mijne schaamden zich dood denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')