abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50493564
haha ja dat bedoel ik
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2007 @ 17:40:54 #202
128220 Peter6000
pi_50493685
edit: verkeerde topic.
pi_50495299
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Acathla het volgende:
Het zou een aantal personen sieren als ze met Miguel23 in discussie zouden gaan met degelijke argumenten. Bij mijn weten behoren termen als 'loser', 'shithead' en 'trieste gast' nog niet tot een bijdrage tot een discussie. We zitten hier niet in de Gouden Kooi.
ey sma, ik post hier ook niet voor de sier sma, dus doe niet so politiek correct sma
pi_50495455
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef MarocLady het volgende:

[..]

ey sma, ik post hier ook niet voor de sier sma, dus doe niet so politiek correct sma
Waarom ga je niet gewoon met keiharde gangsterrap op je telefoon de tram onveilig maken? En laat je fora als deze achterwege...je voegt echt niks toe, met je quasi-wijze gebrabbel. Je blijft een levensmoe persoon die notabene Hbo Communicatie studeert en sympathie opbrengt voor een Antilliaanse gnoom die nog niet eens z'n eigen veters kan strikken. Gedraag je naar je niveau, schrob m'n wc op wekelijkse basis en hou je verder koest.
pi_50495672
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef Miguel23 het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon met keiharde gangsterrap op je telefoon de tram onveilig maken? En laat je fora als deze achterwege...je voegt echt niks toe, met je quasi-wijze gebrabbel. Je blijft een levensmoe persoon die notabene Hbo Communicatie studeert en sympathie opbrengt voor een Antilliaanse gnoom die nog niet eens z'n eigen veters kan strikken. Gedraag je naar je niveau, schrob m'n wc op wekelijkse basis en hou je verder koest.
Get a life Loserrrrrrrrr!
pi_50495786
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:52 schreef MarocLady het volgende:

[..]

Get a life Loserrrrrrrrr!
Uhm. Ja. Sterke reply..
pi_50495880
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:56 schreef Miguel23 het volgende:

[..]

Uhm. Ja. Sterke reply..
uhm...uhm...uhm.....tief toch een end op, man! sukkel
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:09:49 #208
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50496192
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef MarocLady het volgende:

[..]

Kahbe
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50498256
quote:

[..]

Je hebt wel wat van die ubergnoom Amanda.
Ook zelf niet doorhebben hoe ongelooflijk dom ze is..en voortdurend in herhaling blijven vallen.
Triest wijf..kaap een tram, snol.
pi_50498359
quote:

[..]

Jij bent echt te triest voor woorden. Hoe kan je zo dom overkomen, écht.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:37:47 #211
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_50514895
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef MarocLady het volgende:

[..]

Had toch een sterker antwoord verwacht. Wel drie keer 'sma' in een zin. Chapeau!
Love will be my strongest weapon
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:29:01 #212
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_50516166
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Kunnen die niet geband worden ofzo?
Tot zover m'n tirade..
Dom zeg je? Ok, Ik ben bezig met mijn mastertraject, maar ik zie in Brian een veel beter persoon dan Huub ooit zal zijn. Heb dit al meerdere malen verkondigd op dit forum. Huub is een in-en-in slecht mens, Brian heeft uiteraard ook zijn slechte kanten, maar heeft in mijn optiek ook nog oprecht gedrag, daar waar ik Huub alles tot in de smerigste details zie plannen. Huub gebruikt Jaap, iemand die geestelijk niet bepaald volwaardig is, om zijn smerige plannetjes uit te voeren, scheld erger dan de platste bootwerker en is zonder meer de agressiefste persoon in huis. Hij gebruikt zijn agressie zelfs als kapstok om zijn gemene plannetjes aan op te hangen, daar waar het bij Brian meer impulsieve, domme, onnadenkende momenten zijn. Kortom op het vlak van Amanda en Natasia: helemaal eens, maar Brian heeft mijn inziens minder recht op deze betiteling als uberduivel Huub en is in ieder geval (als helemaal goed betitelen moet je bij niemand doen) een beter persoon. Misschien dat de vorige poster niet zo slim overkwam, maar dit is iig mijn mening
pi_50520753
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Dom zeg je? Ok, Ik ben bezig met mijn mastertraject, maar ik zie in Brian een veel beter persoon dan Huub ooit zal zijn. Heb dit al meerdere malen verkondigd op dit forum. Huub is een in-en-in slecht mens, Brian heeft uiteraard ook zijn slechte kanten, maar heeft in mijn optiek ook nog oprecht gedrag, daar waar ik Huub alles tot in de smerigste details zie plannen. Huub gebruikt Jaap, iemand die geestelijk niet bepaald volwaardig is, om zijn smerige plannetjes uit te voeren, scheld erger dan de platste bootwerker en is zonder meer de agressiefste persoon in huis. Hij gebruikt zijn agressie zelfs als kapstok om zijn gemene plannetjes aan op te hangen, daar waar het bij Brian meer impulsieve, domme, onnadenkende momenten zijn. Kortom op het vlak van Amanda en Natasia: helemaal eens, maar Brian heeft mijn inziens minder recht op deze betiteling als uberduivel Huub en is in ieder geval (als helemaal goed betitelen moet je bij niemand doen) een beter persoon. Misschien dat de vorige poster niet zo slim overkwam, maar dit is iig mijn mening
Kijk hier kan ik wat mee. Dank!
Over wie er een beter mens is kan ik niet goed genoeg oordelen. Het is allemaal een spel, dus dat is moeilijk in te schatten. Waar het mij alleen om gaat is dat ik me - ook in het dagelijks leven - erger aan mensen die slim DOEN, maar het niet ZIJN. Ik kan nog meer respect opbrengen voor een ongelooflijk dom, onwetend wicht als Amanda dan voor een Brian die een IQ van onder de 100 heeft, maar bij NOG dommere mensen als Amanda acteert intelligent te zijn.
En over die agressie...Huub is tenminste nog intelligent agressief (bestaat dat? ), bij Brian is het gewoon pure blinde woede...ook dat zegt iets over zijn intelligentie.
Maar al dit gezever van mij is nog tot daar aan toe. Waar ik gewoon met m'n pet niet bijkan is dat mensen sympathie kunnen opbrengen voor domme onwetende mensen...99 v/d 100 Brianfans zijn onontwikkeld. Jij bent dan misschien die 100e die wel enige opleiding heeft genoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')