abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50463906
Is die aflevering nog ergens terug te zien ?
pi_50464025
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Je nickname zegt al genoeg:)
oef... intikker
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:23:08 #178
58921 Day
You can fly!
pi_50465068
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Elounda het volgende:
Ik vond ze alle drie erg eng over komen....
Ik heb er met kromme tenen naar zitten kijken....
En Huub ging helemaal af in mijn optiek.
Ergens schaam ik me er voor dat ik DGK zo halstarrig blijf volgen, zeker als ik drie van de bewoners bij Jensen zo raar, geforceerd en achterlijk zie doen.
Het lijkt wel of ze allemaal inmiddels écht hélémaal opgaan in hun rol.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50466343
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:41 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Klopt, maar hij zat er toch hartstikke rustig en ontspannen bij, terwijl ik Huub een paar keer angstig naar Jensen op zag kijken... Jensen is tenminste iemand die Huub op intellectueel (inpraat) vlak kan remmen
Ja ik ben ook reuzetrots op onze mooiboy Brian, en iedereen die tegen hem is, is gewoon stikjaloers vanwege zijn looks en brains.
Brain heeft HBO gedaan, dat kun je van die pedofiele huub niet zeggen met z'n onafgemaakte MBO nivo 2. Het enige wat ie heeft is een grote bek omdat ie zich gesteund voelt, verder niks.
pi_50466513
Het viel me op dat als Huub lacht hij net op jeroen van koningsbrugge lijkt!
pi_50467719
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef MarocLady het volgende:

[..]

Ja ik ben ook reuzetrots op onze mooiboy Brian, en iedereen die tegen hem is, is gewoon stikjaloers vanwege zijn looks en brains.
Brain heeft HBO gedaan, dat kun je van die pedofiele huub niet zeggen met z'n onafgemaakte MBO nivo 2. Het enige wat ie heeft is een grote bek omdat ie zich gesteund voelt, verder niks.
Hahaha dit is echt hilarisch. Zo'n mooie reply dit.
Het geeft eens te meer aan dat mensen met 't iq van onder de 100 (Brian) steun krijgen van lotgenoten. HBO communicatie ''studeer'' je zie ik. Hilarisch. Dat is nou echt DE studie bij uitstek die wordt gevolgd door levensmoeie mensen die ECHT niet weten wat ze moeten doen met hun leven. Dan is de enige ''studie'' die nog soelaas kan bieden een studie die als omschrijving vooral ''nutteloos'' heeft. Je kan er geen fuck mee op de arbeidsmarkt en bent gewoon 4 jaar lang bezig met een soort bezigheidstherapie. Kansloos dus.
Ik lees af en toe mee op dit forum, maar had nooit zo'n zin om een account aan te maken. Maar de ergernis die ontstaat bij het lezen van sommige zwakzinnigen zoals MarocLady heeft me over de streep gehaald. Elke keer als ik een TE debiele reply lees en het profiel van die persoon dan bekijk, blijkt weer dat 't ook echt zwakzinnigen zijn. De opleiding is vaak lachwekkend, het taalgebruik, het profiel...te treurig.
Er zijn in dat hele huis drie mensen die TE dom voor woorden zijn en dat blijkt uit hun A) Gedrag B) Opmerkingen C) In herhaling vallen D) Debiele allochtone tongval / niet kunnen articuleren (Niks tegen allochtonen, ben er zelf een)..dat zijn: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Kunnen die niet geband worden ofzo?
Tot zover m'n tirade..
pi_50468523
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:

[..]

Tot zover m'n tirade..
Helemaal mee eens. Wat een ontzettende lowlifes zijn dat.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:26:15 #183
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_50472173
Even te snel gelezen.
Love will be my strongest weapon
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:43:21 #184
2018 PC eend
relativist
pi_50472553
quote:

[knip]
Tot zover m'n tirade..
Ik heb liever dat sommige zich helemaal niet aanmelden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50472932
Ik kijk nooit naar de gouden kooi, maar al zappend langs Jensen heb ik nu al een ontzettende schijthekel aan die Huub. Misselijk ventje zeg. En die 'vriendin' van hem maakte ook al niet zo'n beste indruk. Ik mis blijkbaar de nodige achtergrond info want die Brian kwam nog het meest normaal over op de bank.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 01:00:46 #186
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50472947
Ik zat even Huub's weblog te bekijken, http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Daar zie je een mooie cap van het bezoek aan Jensen.

In dit topic, zie Huub, Lieke en Brian naar Jensen! staat een cap van mij :

Zou Huub ook FOK! lezen ? Volgens mij moet ik in het vervolg m'n eitje wat anders plaatsen ........

En in de master-folder van Huub's photobucket staat de cap met naam test als experiment voor een remix ....
Keep the Sunny Side Up
pi_50476725
zo zo...nou aanklagen die handel...dit kan echt niet hoor!!!
pi_50476748
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:00 schreef SuperMocio het volgende:
Ik kijk nooit naar de gouden kooi, maar al zappend langs Jensen heb ik nu al een ontzettende schijthekel aan die Huub. Misselijk ventje zeg. En die 'vriendin' van hem maakte ook al niet zo'n beste indruk. Ik mis blijkbaar de nodige achtergrond info want die Brian kwam nog het meest normaal over op de bank.
Typ maar eens para brother brian in bij youtube.
pi_50476777
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef vivelafete het volgende:
Het viel me op dat als Huub lacht hij net op jeroen van koningsbrugge lijkt!
was je dronken?
pi_50476826
quote:

[..]

Het geeft eens te meer aan dat mensen met 't iq van onder de 100 (Brian) steun krijgen van lotgenoten. HBO communicatie ''studeer'' je zie ik. Hilarisch. Dat is nou echt DE studie bij uitstek die wordt gevolgd door levensmoeie mensen die ECHT niet weten wat ze moeten doen met hun leven. Dan is de enige ''studie'' die nog soelaas kan bieden een studie die als omschrijving vooral ''nutteloos'' heeft. Je kan er geen fuck mee op de arbeidsmarkt en bent gewoon 4 jaar lang bezig met een soort bezigheidstherapie. Kansloos dus.
Ik lees af en toe mee op dit forum, maar had nooit zo'n zin om een account aan te maken. Maar de ergernis die ontstaat bij het lezen van sommige zwakzinnigen zoals MarocLady heeft me over de streep gehaald. Elke keer als ik een TE debiele reply lees en het profiel van die persoon dan bekijk, blijkt weer dat 't ook echt zwakzinnigen zijn. De opleiding is vaak lachwekkend, het taalgebruik, het profiel...te treurig.
Er zijn in dat hele huis drie mensen die TE dom voor woorden zijn en dat blijkt uit hun A) Gedrag B) Opmerkingen C) In herhaling vallen D) Debiele allochtone tongval / niet kunnen articuleren (Niks tegen allochtonen, ben er zelf een)..dat zijn: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Tot zover m'n tirade..
Hahaha ik voel me vereerd dat ik mensen zo diep kan raken dat ze zelfs speciaal voor mij aanmelden het is maar een spel, loser. En dan nog een hele lap tekst typen om indruk achter te laten...... het is echt zo zielig dat ik er geeneens op in ga.

Toch bedankt voor de moeite, shithead!
pi_50476867
beslemma
pi_50477464
quote:

[..]

Hele hoop stierepoep
Trieste gast, rot maar heel snel weer op.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:39:01 #193
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_50478861
quote:

[..]

Tot zover m'n tirade..
Get a life loser
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_50481827
Hahaha alle leeghoofdige fans van Brian en co reageren weer.
Te triest om te zien dat al mijn vermoedens uitkomen. Hoe dommer de persoon, hoe groter de aantrekkingskracht tot eencelligen in de gouden kooi.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:13:28 #195
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50481960
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef Miguel23 het volgende:

Hoe dommer de persoon, hoe groter de aantrekkingskracht tot eencelligen in de gouden kooi.
En dat zijn er momenteel 7 in de Gouden Kooi.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:19:39 #196
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_50486609
Het zou een aantal personen sieren als ze met Miguel23 in discussie zouden gaan met degelijke argumenten. Bij mijn weten behoren termen als 'loser', 'shithead' en 'trieste gast' nog niet tot een bijdrage tot een discussie. We zitten hier niet in de Gouden Kooi.
Love will be my strongest weapon
pi_50490952
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Acathla het volgende:
Het zou een aantal personen sieren als ze met Miguel23 in discussie zouden gaan met degelijke argumenten. Bij mijn weten behoren termen als 'loser', 'shithead' en 'trieste gast' nog niet tot een bijdrage tot een discussie. We zitten hier niet in de Gouden Kooi.
Moet je klappen swa?
pi_50491692
die lieke is zo'n grafhoer, net een travo
pi_50492978
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:38 schreef Bryan181 het volgende:
die lieke is zo'n grafhoer, net een travo

vrijdag 15 juni 2007 @ 17:29:33 #200
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50493366
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[afbeelding]

OMG
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')