quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Elounda het volgende:
Ik vond ze alle drie erg eng over komen....
Ik heb er met kromme tenen naar zitten kijken....
En Huub ging helemaal af in mijn optiek.
Ergens schaam ik me er voor dat ik DGK zo halstarrig blijf volgen, zeker als ik drie van de bewoners bij Jensen zo raar, geforceerd en achterlijk zie doen.
Het lijkt wel of ze allemaal inmiddels écht hélémaal opgaan in hun rol.
Ja ik ben ook reuzetrots op onze mooiboy Brian, en iedereen die tegen hem is, is gewoon stikjaloers vanwege zijn looks en brains.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zat er toch hartstikke rustig en ontspannen bij, terwijl ik Huub een paar keer angstig naar Jensen op zag kijken... Jensen is tenminste iemand die Huub op intellectueel (inpraat) vlak kan remmen![]()
Hahaha dit is echt hilarisch. Zo'n mooie reply dit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Ja ik ben ook reuzetrots op onze mooiboy Brian, en iedereen die tegen hem is, is gewoon stikjaloers vanwege zijn looks en brains.
Brain heeft HBO gedaan, dat kun je van die pedofiele huub niet zeggen met z'n onafgemaakte MBO nivo 2. Het enige wat ie heeft is een grote bek omdat ie zich gesteund voelt, verder niks.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Hahaha dit is echt hilarisch. Zo'n mooie reply dit.
Kunnen die niet geband worden ofzo?
Tot zover m'n tirade..
Ik heb liever dat sommige zich helemaal niet aanmeldenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[knip]
Tot zover m'n tirade..
Typ maar eens para brother brian in bij youtube.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:00 schreef SuperMocio het volgende:
Ik kijk nooit naar de gouden kooi, maar al zappend langs Jensen heb ik nu al een ontzettende schijthekel aan die Huub. Misselijk ventje zeg. En die 'vriendin' van hem maakte ook al niet zo'n beste indruk. Ik mis blijkbaar de nodige achtergrond info want die Brian kwam nog het meest normaal over op de bank.
was je dronken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef vivelafete het volgende:
Het viel me op dat als Huub lacht hij net op jeroen van koningsbrugge lijkt!
Hahaha ik voel me vereerd dat ik mensen zo diep kan raken dat ze zelfs speciaal voor mij aanmeldenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Het geeft eens te meer aan dat mensen met 't iq van onder de 100 (Brian) steun krijgen van lotgenoten. HBO communicatie ''studeer'' je zie ik. Hilarisch. Dat is nou echt DE studie bij uitstek die wordt gevolgd door levensmoeie mensen die ECHT niet weten wat ze moeten doen met hun leven. Dan is de enige ''studie'' die nog soelaas kan bieden een studie die als omschrijving vooral ''nutteloos'' heeft. Je kan er geen fuck mee op de arbeidsmarkt en bent gewoon 4 jaar lang bezig met een soort bezigheidstherapie. Kansloos dus.
Ik lees af en toe mee op dit forum, maar had nooit zo'n zin om een account aan te maken. Maar de ergernis die ontstaat bij het lezen van sommige zwakzinnigen zoals MarocLady heeft me over de streep gehaald. Elke keer als ik een TE debiele reply lees en het profiel van die persoon dan bekijk, blijkt weer dat 't ook echt zwakzinnigen zijn. De opleiding is vaak lachwekkend, het taalgebruik, het profiel...te treurig.
Er zijn in dat hele huis drie mensen die TE dom voor woorden zijn en dat blijkt uit hun A) Gedrag B) Opmerkingen C) In herhaling vallen D) Debiele allochtone tongval / niet kunnen articuleren (Niks tegen allochtonen, ben er zelf een)..dat zijn: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Tot zover m'n tirade..
Trieste gast, rot maar heel snel weer op.quote:
Get a life loserquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Het geeft eens te meer aan dat mensen met 't iq van onder de 100 (Brian) steun krijgen van lotgenoten. HBO communicatie ''studeer'' je zie ik. Hilarisch. Dat is nou echt DE studie bij uitstek die wordt gevolgd door levensmoeie mensen die ECHT niet weten wat ze moeten doen met hun leven. Dan is de enige ''studie'' die nog soelaas kan bieden een studie die als omschrijving vooral ''nutteloos'' heeft. Je kan er geen fuck mee op de arbeidsmarkt en bent gewoon 4 jaar lang bezig met een soort bezigheidstherapie. Kansloos dus.
Ik lees af en toe mee op dit forum, maar had nooit zo'n zin om een account aan te maken. Maar de ergernis die ontstaat bij het lezen van sommige zwakzinnigen zoals MarocLady heeft me over de streep gehaald. Elke keer als ik een TE debiele reply lees en het profiel van die persoon dan bekijk, blijkt weer dat 't ook echt zwakzinnigen zijn. De opleiding is vaak lachwekkend, het taalgebruik, het profiel...te treurig.
Er zijn in dat hele huis drie mensen die TE dom voor woorden zijn en dat blijkt uit hun A) Gedrag B) Opmerkingen C) In herhaling vallen D) Debiele allochtone tongval / niet kunnen articuleren (Niks tegen allochtonen, ben er zelf een)..dat zijn: Natasia, Brian en Amanda. Als je fan bent van een van deze drie personen is er echt iets mis met je, of ben je echt HEEL HEEL dom. En dom bedoel ik in de meest letterlijke zin van het woord.
Tot zover m'n tirade..
En dat zijn er momenteel 7 in de Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef Miguel23 het volgende:
Hoe dommer de persoon, hoe groter de aantrekkingskracht tot eencelligen in de gouden kooi.
Moet je klappen swa?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Acathla het volgende:
Het zou een aantal personen sieren als ze met Miguel23 in discussie zouden gaan met degelijke argumenten. Bij mijn weten behoren termen als 'loser', 'shithead' en 'trieste gast' nog niet tot een bijdrage tot een discussie. We zitten hier niet in de Gouden Kooi.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:38 schreef Bryan181 het volgende:
die lieke is zo'n grafhoer, net een travo
OMGquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |