Idd dat was ook al zo bij o.a Borat, Jackass en Jaap. De ozo brutale presentator had weinig in te brengen. Jensen vind het ook altijd leuk als zijn gasten dikker dan hem zijn, dan kan hij daar weer o zo leuke grapjes over maken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je merkt dat Jensen het moeilijk heeft met bewoners uit de Gouden Kooi. Er komt ook duidelijk naar voren dat hij het niet volgt, en het enkel moet doen met informatie van de redactie. In tegenstelling tot Carlo Boszhard die daadwerkelijk op de hoogte was van het spel.
Tevens kan hij niet omgaan met mensen die ook hun woordje klaar hebben liggen, en de show naar zich toe willen trekken. Normaal gesproken maakt hij altijd de brutale opmerkingen, dat is hij duidelijk niet gewend.
Precies, Jensen mag zelf een klein schoffie zijn, hij voelt wel goed aan welke mensen slecht zijn of draaierige/manipulatieve intenties hebben. Huub is de meest verknipte persoon die ik ooit in een real life programma heb gezien en zal zien. Hij is in en in s-l-e-c-h-t. Mooi hoe Jensen hem de mond snoerde, die dombo probeerd overal intellectueel omheen te lullen en kan niet eens zeggen: 'ja, ik hou van Lieke'. Jammer dan zijn schandalige taalgebruik niet aan bod kwam, maar goed, je kan niet alles in 1 uitzending stoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef syllekuhhh het volgende:
Jensen was goed bezig tegen Huub :-) Huub is een misselijk ventje..
Klopt, maar hij zat er toch hartstikke rustig en ontspannen bij, terwijl ik Huub een paar keer angstig naar Jensen op zag kijken... Jensen is tenminste iemand die Huub op intellectueel (inpraat) vlak kan remmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:52 schreef MarocLady het volgende:
En Brian neem ik niks kwalijk, want hij kreeg niet eens de kans om wat te zeggen door die tetterende en draaikonterige kuttekoppen!
Alleen maar geregged om dit te kunnen zeggen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef ScofieldM het volgende:
Huubje werd gisteren gedist door Jensen, Brian was top!
Brian winnaar? Heb je iets anders zitten kijken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
Zonet Jensen gezien: onbetwiste winnaar is Brian natuurlijk.
Moet wel even slikken zijn geweest voor Huub om zo op zijn plek gezet te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |