Puik idee zeg! Origineel ook!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:
Ik ga ook J. heten op MSN. Ha! Gewoon, om Chowi te stangen! Ik ga gewoon J. heten! Hahahahhahahahaa. Hilarisch! Ik ben nu aan het lachen achter de pc, omdat ik dus Chowi ga pesten door mezelf J. te noemen op MSN.!
!
!
Ik vind jou echt fantastisch.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:
Ik ga ook J. heten op MSN. Ha! Gewoon, om Chowi te stangen! Ik ga gewoon J. heten! Hahahahhahahahaa. Hilarisch! Ik ben nu aan het lachen achter de pc, omdat ik dus Chowi ga pesten door mezelf J. te noemen op MSN.!
!
!
Jans.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef rompompom het volgende:
Stof J.
Ik twijfel aan je oprechtheid, ik ga ervanuit dat je me een béétje lief vindt en dat volstaat alquote:
Nee, ik vind oprecht dat jij leuke opwellingen hebt, soms.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je oprechtheid, ik ga ervanuit dat je me een béétje lief vindt en dat volstaat al.
Niet zo onzeker. Het was een leuke en grappige post!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je oprechtheid, ik ga ervanuit dat je me een béétje lief vindt en dat volstaat al.
Die z dacht ik er ook nog tussen, toen ik de post typte. Maar ik dacht, nee, dit doe ik niet. Straks denken ze nog dat ik vuig ben. Een vuige dame. En dat ben ik niet. Want ik ben immers een toffe chick. En lief. En nog veul meer. Maar zeker niet vuig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef Stofje het volgende:
Wil jij mijn opzwelling eens van dichtbij zien?
Kind, jij bent de ranzigheid zelve. Echt met afstand de meest vunzige vrouw die ik ken, met zieke gedachtes en ranzige uitspraken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die z dacht ik er ook nog tussen, toen ik de post typte. Maar ik dacht, nee, dit doe ik niet. Straks denken ze nog dat ik vuig ben. Een vuige dame. En dat ben ik niet. Want ik ben immers een toffe chick. En lief. En nog veul meer. Maar zeker niet vuig!
quote:
Niet. De vuige dingen die ik wel eens post, hebben jullie opgewekt. Voordat ik mij op FOK! registreerde, dacht ik nog enkel aan lentezon, uitgestrekte weiden en barbies. FOK! heeft mijn karakter geen goed gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kind, jij bent de ranzigheid zelve. Echt met afstand de meest vunzige vrouw die ik ken, met zieke gedachtes en ranzige uitspraken.
Interessant. Slim. Lief. Zorgzaam. Behulpzaam. Charismatisch.quote:
Jíj bent verantwoordelijk voor mijn ranzige uitspattingen. Jij bent verantwoordelijk geweest voor mijn zieke uitspraken, mijn ronduit perverse fantasieën, het is allemaal aan jou te danken, jij smerige, ranzige, perverse, vieze vrouw!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet. De vuige dingen die ik wel eens post, hebben jullie opgewekt. Voordat ik mij op FOK! registreerde, dacht ik nog enkel aan lentezon, uitgestrekte weiden en barbies. FOK! heeft mijn karakter geen goed gedaan.
Ik hou van je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jíj bent verantwoordelijk voor mijn ranzige uitspattingen. Jij bent verantwoordelijk geweest voor mijn zieke uitspraken, mijn ronduit perverse fantasieën, het is allemaal aan jou te danken, jij smerige, ranzige, perverse, vieze vrouw!
Nu klink je alsof je een contactadvertentie tracht te plaatsen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Interessant. Slim. Lief. Zorgzaam. Behulpzaam. Charismatisch.
Okay, misschien draai ik door.
Dat doe ik met elke reactie die ik op FOK! plaats. Insinueren wat voor geweldig persoon ik wel niet ben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu klink je alsof je een contactadvertentie tracht te plaatsen.
ík trap er mooi niet inquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat doe ik met elke reactie die ik op FOK! plaats. Insinueren wat voor geweldig persoon ik wel niet ben.
Ik weet hoe leuk je me vindt.quote:
Er gaat een keer geketst worden hè? Jij en mcD. Da's weer eens wat anders.quote:
No way, mcD drinkt thee met honing.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Er gaat een keer geketst worden hè? Jij en mcD. Da's weer eens wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |