quote:
Wtf, is dit een complot?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haal dan ook gelijk een kaartje voor RE.
Do, 25/10/07quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Wtf, is dit een complot?.
En wanneer treedt Room Eleven op dan? En waar?.
Oeh, hip! Hoe duur? Misschien dat ik naar Tivoli ga.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Do, 25/10/07
19.30 uur ROOM ELEVEN De Effenaar
Eindhoven
Vr, 26/10/07
20.30 uur ROOM ELEVEN Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
Za, 27/10/07
20.15 uur ROOM ELEVEN Tivoli
Utrecht
Ik gaat sowieso naar Paradiso![]()
Iedere avond is ¤12,- excl.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oeh, hip! Hoe duur? Misschien dat ik naar Tivoli ga.
Klinkt goed! Ik vraag het een vriendin alvast.quote:
quote:"J." zegt:
OMFG! DIE KEN IK
"J." zegt:
DAAR WIL IK HEEN
"J." zegt:
DAAR WIL IK HEEN, HEEN, HEEN DAARHEEN
Volgens mij moet ik meer emo luisteren indeed...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Very low. Je treft het niet, met dat BeF-volk.
Die Utrechtenaren hadden er wél even bij mogen vertellen dat ze twee stukken "Oude Gracht" hebben, met daartussen een andere straat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef JDude het volgende:
Tivoli is wel tof, ook.
Ik ben niet emo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik meer emo luisteren indeed...Ik zal m'n huisgenoot wel wat vaker langs laten komen...
![]()
Dat verklaart dan mijn afwezigheid overdqg de laatste tijd zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:53 schreef whoops het volgende:
Ow, het is officieel... BeF'fen is slecht voor je werk...
Je afwezigheid bij BeF of bij je koffiepauze, werkoverleg, functioneringsgesprek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat verklaart dan mijn afwezigheid overdqg de laatste tijd zeker?
Het Belgische toetsenbord zit nog deels in me.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef Chowi het volgende:
DQG, is dat een nieuw schietspel?
Alhier uiteraard.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Je afwezigheid bij BeF of bij je koffiepauze, werkoverleg, functioneringsgesprek?
Hey.. die heeft mijn msn-naam.quote:
Ja, ik heb haar ook al een paar keer voorgesteld het te veranderen. Omdat ik nu drie keer een "J." in mijn MSN heb.quote:
Achossie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar ook al een paar keer voorgesteld het te veranderen. Omdat ik nu drie keer een "J." in mijn MSN heb..
quote:
Ik zal er thuis ook even "J." van maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik heb haar ook al een paar keer voorgesteld het te veranderen. Omdat ik nu drie keer een "J." in mijn MSN heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |