Nieuwe Dream Theaterquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:18 schreef Stofje het volgende:
Marilyn Manson, Rufus Wainwright, Paul McCartney, Dream Theater, er zaten wel weer geinige dingen tussen. Ondertussen moet ik eigenlijk mijn recensie van Sage Francis eens af gaan ronden, die ligt hier ook al té lang.
Diep van binnen zijn ze natuurlijk ook diep gekwetst. Maar ze weten óók wel dat het voor jou alleen maar leuker is als iemand terughapt na zo'n opmerking. En dus doen ze het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Toch jammer, mensen vinden me tegenwoordig 'snoezig' en vinden het 'grappig' als ik een afzeikopmerking maak. Néé, het moet áánkomen, het moet píjn doen, het moet beledigend zijn, het moet een angstig moment zijn voor het slachtoffer..
Hoewel ik gisteren BadKeukenTegel wel op de kast had, dat was dan wel weer tof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Toch jammer, mensen vinden me tegenwoordig 'snoezig' en vinden het 'grappig' als ik een afzeikopmerking maak. Néé, het moet áánkomen, het moet píjn doen, het moet beledigend zijn, het moet een angstig moment zijn voor het slachtoffer..
Die heeft dan ook het IQ van een... Nou ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoewel ik gisteren BadKeukenTegel wel op de kast had, dat was dan wel weer tof.
Je maakt me verlegen, Chowi...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik van je begin te houden, whoops.
quote:Your musical compatibility rating with Moomphs is:
Very Low
Hihi, een berichtje in m'n Shoutbox.quote:
Medium.quote:
Ja. Jij dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef whoops het volgende:
En je komt gewoon ook nog uit Zwollywood...
Met die van Chowi of met die van mij?quote:
Deventer South-central...quote:
Als je het zo brengt klinkt Deventer ineens heel tof.quote:
Johquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:53 schreef whoops het volgende:
Ow, het is officieel... BeF'fen is slecht voor je werk...
Ik probeerde het even, maar het begon te vervelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sjowie, je zou in stilte gaan zielepieten in een hoekje en dan over een uur of wat daar weer uitkomen met de mededeling dat je geslaagd zou zijn.
Tussen welke tijden zou je gebeld worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik probeerde het even, maar het begon te vervelen.
Cheauwi. Zal eens even gluren.quote:
Pas na half drie, hoor ik net.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tussen welke tijden zou je gebeld worden?
Dan heb je nog even te gaan.quote:
Very low. Je treft het niet, met dat BeF-volkquote:
Ja, verdulle. Waarom moeten ze zo laat pas bellen? Ik wil wel meteen mijn nieuwe telefoon ophalen als ik geslaagd ben.quote:
Plus een kaartje voor BE.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, verdulle. Waarom moeten ze zo laat pas bellen? Ik wil wel meteen mijn nieuwe telefoon ophalen als ik geslaagd ben.
Haal dan ook gelijk een kaartje voor RE.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, verdulle. Waarom moeten ze zo laat pas bellen? Ik wil wel meteen mijn nieuwe telefoon ophalen als ik geslaagd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |