Dag meiske,quote:
Waarom kom jij daar?quote:
Hoe lomp kun je zijn inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:05 schreef Stofje het volgende:
Ik ken het. Mijn ouders flikten dat. Ik zat in het zweet, telefoon, ouders uit Frankrijk. TYF OP, IK STUUR WEL EEN SMS, STELLETJE RANDDEBIELEN!
Er was een topic over.quote:
JA IK LEES TOCH OOK NIET ALLES!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
He, waarschijnlijk omdat er een topic over loopt?
Je dacht, laat ik eens in BeF komen en een ontstellend domme opmerking plaatsen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JA IK LEES TOCH OOK NIET ALLES!!!
Pfrt, stom stofje.
Het was nog niet door mijn hersenpan heen geschoten, maar nu je het zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik eens in BeF komen en een ontstellend domme opmerking plaatsen?
Eens.quote:
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht, pubers die in opstand komen.
Wat ben je weer snoezig, Stof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.
Oh stofje, wat ben je weer heerlijk subtiel bezig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.
Nou, eerlijk? Ik werd vanmorgen wakker en mijn eerste gedachte was Stofje is sexyvandaag krijg ik te horen of ik geslaagd ben. En toen was er nog niets van zenuwachtigheid in mijn hoofd. Maar iedereen loopt me vandaag op te fokken en dat is best wel irritant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Stofje het volgende:
Je komt zenuwachtig over, maar je probeert je groot te houden. Schattig.
Nog leuke plaatjes ontvangen laatste tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Stofje het volgende:
Heerlijk, er moeten meer mensen afgezeken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |