De poll zag ik inderdaad, en gelukkig kan je zonder account stemmen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Me profiel een beetje geleegd. En een poll toegevoegd.
FP interview?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:25 schreef cerror het volgende:
Zo. Interview afgerond.
even mijn complimenten voor een van de meest heerschende sig's die ik hier gezien hebquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef whoops het volgende:
[..]
De poll zag ik inderdaad, en gelukkig kan je zonder account stemmen!
Jij en het buurmeisje met de schelle stem?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef Stofje het volgende:
Was het voor één avond, of forevah!
Ik zou zó gaan staken als ik mod zou zijn,quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:40 schreef Stofje het volgende:
Blauw, moderators, gezag, gemaakte autoriteit.
Vandaag uitslag!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:43 schreef Chowi het volgende:
Ik ben stiekem zó donkerblauw dat het zwart lijkt.,
,
.
Begin maar vast te krabben.quote:
Dat is best wel triest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Stofje het volgende:
Even between you and me, Siemen, maar die stakingsavond was dus de mooiste FOK!-avond die ik ooit gehad heb.
Hoezo is dat triest? Een mooie rel, heel tof op MSN met m'n collega-stakers, het was schitterend. Dat je het oprecht gezellig hebt terwijl je alleen op je kamer aan het internetten bent.quote:
Verveling was er niet bij in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Stofje het volgende:
Even between you and me, Siemen, maar die stakingsavond was dus de mooiste FOK!-avond die ik ooit gehad heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |